Härligt folk att åka med sökes!

• Thread starter Thread starter Dannedanne89
  • Start date Start date
YIPPIE!!! Det löste sig, så jag kommer va vid skogis runt 13.00 senast! Kan vi säga 13.00 istället? :) Så kan jag va med och köra också :yoparty

Last edited:
Kör du på norra sidan så kan du få åka med gammel-gänget typ mig o Semper! Välkommen! :tummenupp

Det hade varit roligt att haka på, men jag har bara 15 mil kvar till första servicen och 13 av dessa går åt till att köra till verkstan :brinnerup

Någon som vill åka norrort imorgon i mellantempo?

Preliminärt klockan 12:00 donken, upplands väsby, matade, tankade och körklara?

Dyker ingen norrortsbuse upp så får vi hjälpas åt med vägval och ledandet, känner mig lite ringrostig på vägvalen. (Standard)rundan jag tänker mig går via Knutby, Rimbo, gamla Norrtälje-vägen för att slutligen landa på Bogesund och Vaxholm med en sambal-burgare som belöning :yoparty Men jag är öppen för andra alternativ. Aktuellt vägskick på nämnda sträcka är för mig otestad i år så den kan nog bjuda på både grus, tjälskott och galna kossor :tungan

Preliminärt klockan 12:00 donken, upplands väsby, matade, tankade och körklara?

Dyker ingen norrortsbuse upp så får vi hjälpas åt med vägval och ledandet, känner mig lite ringrostig på vägvalen. (Standard)rundan jag tänker mig går via Knutby, Rimbo, gamla Norrtälje-vägen för att slutligen landa på Bogesund och Vaxholm med en sambal-burgare som belöning :yoparty Men jag är öppen för andra alternativ. Aktuellt vägskick på nämnda sträcka är för mig otestad i år så den kan nog bjuda på både grus, tjälskott och galna kossor :tungan

Vi körde Väsby -> Gottröra -> Södertjära -> Sätra -> Svinningevägen -> Bogan och vägarna var fina igår. :tummenupp

Hej hej! Jag skulle gärna vilja åka med er om ni kan tänka er ta med en övningskörare och om min handledare (pappa:)) har tid. Vad är mellantempo för tempo, i förhållande till skyltarna?

Inte särskilt aktiv på forumet men om jag och en annan grabb med en fz8 är välkommna hänger vi gärna med.. vore gött och få haka på några som vet var alla sweetspots är i norrort :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul