Härliga nerlägg...

Inte värst, men ganska skapligt, har man ingen bred radfyra finns det gott om plats att lägga ner istället ;)
 

Bifogat

  • filip 3693-low2.jpg
    filip 3693-low2.jpg
    79.5 KB · Visningar: 298
Galne Dansken skrev:
:D Snik-snak, du var jagat av en Polis-replica körd av en Galen Dansk :p

Powerslide%20web.jpg


Foto: www.kryptoniten.se - RingRörken

Jag gillar spåren efter bakdäcket...och de faktum att han bara kör på framdäcket när bilden togs...det kallar jag en avancerad stoppie
 
Hittar du en bra bild På HayabusaHenke med juste nedlägg vet jag att han blir glad. Han skrotade tyvärr hojen en dryg månad senare.
 

Bifogat

  • trailerqueens.jpg
    trailerqueens.jpg
    128.9 KB · Visningar: 8,331
Bj.O.rn skrev:
Jag vete faan, har svårt med det där att hålla skallen innanför hojen på nåtvis. Skickar in arselet ordentligt, men har överkroppen centrerad över tanken, resultatet blir att huvet sticker ut åt andra hållet..

Inser själv att jag måste nog jobba med det.. Men så länge jag är snabbare än Chrille bryr jag mig inte.. :D

/B

vad har hänt med din avatar? du hade ju den absolut bästa på hela SH!
 
Teo skrev:
vad har hänt med din avatar? du hade ju den absolut bästa på hela SH!

Jag klämde dit knäskrapet bara för att jävlas med gammlogixxern..

Byter snart tillbaka, ska bara gnugga lite salt till i såren :)

/B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top