Härlig timing måste jag säga!

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Var ute och övade lite garagevändning med farsan igår kväll vid ett industriområde. Så skulle han testa så satte jag mig ner och vilade lite grand. ... "Är det inte lite lite luft i bakdäcket?", sa jag. Han körde framför mig och stannade då hörde man riktigt hur det pöööööös. Härligt, ljuvligt, underbart! Uppkörning dagen efter och där stod man med punktering klockan halv 10. :näsblod
Vi hade precis tänkt att åka hem när detta hände så det var ju ren tur att det upptäcktes, för det hade ju inte vart så kul att upptäcka idag att det inte var någon luft i däcket.
Nåväl, det var bara att plocka ner och ta bort hjulet. Ringde till en snubbe som håller på rätt mycket med motorcyklar så han kunde fixa det. Rätt skön service att få en punktering lagad på proffesionell väg kl. 10 på en söndag. :hihi

Tog även ett kort på den lille elakingen som satt i däcket.

Vet inte varför jag skriver detta, måste bara skriva av mig lite. Är en smula nervös inför vad som komma skall... :ätapiller

Ingen som har det där protokollet som inspektören fyller i och som man själv får skriva på sen? :Bugar

Bifogat

• IMG_0260.jpg
    IMG_0260.jpg
    38.3 KB · Visningar: 211
Skönt att du fick punkisen lagad...!! Lycka till me uppkörningen!! Om allt går som det ska ser vi nog inte dig här på ett tag!! :squid

Hade skrivit fel , jag hade körning 13.30 inte 15.30 hehe . men jag klarade det :tuttar

Vanish skrev:
Lät som en sjuhelsikes jobbig dag :(

Kan man säga. Men jag körde som jag brukar köra. Har inte blivit lärd av någon mer än farsan (som bara har kört bil i hela sitt liv) + er här. :p
Blev nöjd med att garagevändningen osv gick ganska prittfritt. Såg det mer som en lektion. :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra