Härlig kille...

Men shit... Hade nån ballat ur på en 14-åring (som dessutom verkade ha spenderat större delen av sitt liv framför ett PS2) som sitter och är livrädd hade en keftsmell varit rätt nära till hands.

Hade det varit min son hade jag brunnit ur helt. Nästan så jag blir förbannad på alla vuxna som inte kliver in ordentligt där!

Har varit uppe i egen tråd förut.

Filmen är från en firmafest, finns fler delar. :)

HAHA, är det här Data nördarnas kamp 2010 eller?:D

Skönt för övrigt å få ett tomt glas i huvet även om det inte gick sönder.....Danskjävlar!

Man hade inte behövt ändra många ingredienser i det här klippet för att tråden skulle varit tredubbelt så lång, inkluderat diskussioner om kultur, gener och nackskott och tonvis med kulspruta och mad-smileys.

Man hade inte behövt ändra många ingredienser i det här klippet för att tråden skulle varit tredubbelt så lång, inkluderat diskussioner om kultur, gener och nackskott och tonvis med kulspruta och mad-smileys.

Har för mig att det blev en rätt lång diskussion om det här i den förra tråden och om jag inte minns fel klankade åtminstone jag på hans gener.

Sluta se tomtar och troll överallt. :fakta Din lilla uppviglare där.

Självklart har han grava genfel(säkert från nån av öarna utanför Göteborg) och ska ha ett par rejäla smällar tills han lär sig uppföra sig.

Har för mig att det blev en rätt lång diskussion om det här i den förra tråden och om jag inte minns fel klankade åtminstone jag på hans gener.

Sluta se tomtar och troll överallt. :fakta Din lilla uppviglare där.

Självklart har han grava genfel(säkert från nån av öarna utanför Göteborg) och ska ha ett par rejäla smällar tills han lär sig uppföra sig.

...åsså säger de att vi norrlänningar är inavlade...

...åsså säger de att vi norrlänningar är inavlade...

Haha, det vet jag inte om ni är, men att det faktiskt råder en utbredd inavel i Göteborgs skärgård är inget ont förtal utan fakta. Olika slags förståndshandikapp är vanligare där. (inget skämt)

Tur att ens far- och morföräldrar kommer från fyra olika hörn i Sverige...:)

[YOUTUBE-ID]R-9H3nCTFO8[/YOUTUBE-ID]

Vs kändis
[YOUTUBE-ID]9Y7KxFUyy5o[/YOUTUBE-ID]

:banana

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg