Härlig körning igår

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -04
Igår var den perfekta MC-dagen tror jag. Jag hade ingen att åka med så jag fick leka med mig själv (nej snusk-Kongo, det var inte så jag menade ;) )...

:tummenupp Jag knäskrapade på allmän väg för första gången.
:tummenupp Jag skrapade fotpinne för första gången.
:tummenupp Jag har aldrig kört så långt på bakhjulet förut (inte längre än 50m, men ändå).
:tummenupp Jag gjorde mina första stoppies (med ganska hårda nedslag dock).


Gissa om det känndes bra när det var dags att parkera igen! :rock :tummenupp
 
NinjaNurse skrev:

:tummenupp Jag knäskrapade på allmän väg för första gången.
:tummenupp Jag skrapade fotpinne för första gången.
Har du hittat en rondell i Sundsvall :rolleyes: :D :D
 
NinjaNurse skrev:
Igår var den perfekta MC-dagen tror jag. Jag hade ingen att åka med så jag fick leka med mig själv (nej snusk-Kongo, det var inte så jag menade ;) )...

:tummenupp Jag knäskrapade på allmän väg för första gången.
:tummenupp Jag skrapade fotpinne för första gången.
:tummenupp Jag har aldrig kört så långt på bakhjulet förut (inte längre än 50m, men ändå).
:tummenupp Jag gjorde mina första stoppies (med ganska hårda nedslag dock).


Gissa om det känndes bra när det var dags att parkera igen! :rock :tummenupp


*ring* *ring* så vaknade du av väckar klockan :D

// Danne
 
Jag håller med n'Lasse!

Grattis mannen! :tummenupp
Om nästan två veckor åker jag förbi Sundsvall. Börna för mig då! :bow
 
JoS skrev:
Om nästan två veckor åker jag förbi Sundsvall. Börna för mig då! :bow

Börna själv JoS, eller börna tillsammans. (Det börjar bli dags snart. 450 mil verkar mitt MeZ4 klara. Illa...) Fast du kanske åker bil? Slå en pling... :tummenupp

Btw Affe, vi har rondeller men de hjälper inte mig. Då måste man ju kunna sätta ner vänsterknät i andra kurvor än 180-gradaren på Rörken... :eek:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top