härlig dag!

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Fyfan vilken skön dag det har varit idag! Jag och polaren loggade drygt 20 mil av sörmländska vägar i strålande solsken under vår resa mellan Södertälje, Mariefred, Nyköping och Gnesta.

Nu ligger jag med laptopen på magen och slösurfar och är så där harmonisk som bara en lång MC-tur kan göra en! :)

Hoppas ni andra fick bra åkturer också :hej.

Inget hojåka idag :( Jobbat...........Kanske glida lite i stan ikväll.

Avundsjuk på alla hojar som har susat förbi brödbilen. Såg några kraschkåpade hojar stå och sola sig i glansen på avenyn, någon av er?

Körde25 underbara mil i dag. Eller, 20 underbara och 5 jävlig kalla mil. (Solen gick ner lite för tidigt...)

Men de flesta milen var på för mig nya väger. Underbart! :)

hojen just på service.. :( ..så jag körde en polares scooter-moppe några mil... :o gick som fan..(55km/h)... :squid

16 mil blev det idag. Fortfarande trångt som sjuttsingen med nytt skinn på. Drog ut till muskö o stannade för fika hos farmor o farfar innan vi rullade hemåt igen.
Bra väder om än något blåsigt Alltid lika trist att rulla in bettan o inse att ännu en dag är slut. Men det kommer alltid en morgondag :kär

Måndagen skulle ge 14-18 grader. Då blir det många mil förhoppningsvis!

Det har inte blivigt nån körning idag.... Varit i Jönköping på mässan.... Men man blev sugen när det kommer en R1:a och en GIXX och kör om utanför Liseberg på hemvägen... Nån här??

HA DE GÔTT

Bikerbitch skrev:
16 mil blev det idag. Fortfarande trångt som sjuttsingen med nytt skinn på. Drog ut till muskö o stannade för fika hos farmor o farfar innan vi rullade hemåt igen.

Muskö,
ön som gud glömde
djävulen inte ville ha
å marinen köpte... :fakta

:p

Tjoho! Jag har kört heeela vägen till Jordbro och tillbaka!!! Värsta schüssta kurviga..... motorvägen.... :rolleyes:
Var tvungen att skruva med hojen idag när überbrür hade tid att hjälpa till.... Passade såklart på att putsa ordentligt på "nassen" oxå, så nu är jag genom lacken på tanken! :o Nån som lackar bra och billigt?! Helst gratis.... :gråta

/Fröken klantig

körde hela jävla södermanland i dag GULLLD väDEr,gnesta,mariefred,strängnäs,malmköping,flen,jönåker :tummenupp :tummenupp och sen hem till nyköping blir väl en 20 mil i morrn igen.såg en jävla massa sporthojar idag :) :)

r1666 skrev:
körde hela jävla södermanland i dag GULLLD väDEr,gnesta,mariefred,strängnäs,malmköping,flen,jönåker :tummenupp :tummenupp och sen hem till nyköping blir väl en 20 mil i morrn igen.såg en jävla massa sporthojar idag :) :)

Det är ju på de vägarna jag "hänger" mest på..
Har du sporthojs tröjja? Så kanske man känner igen dig om man möts.. :hej

DumDum skrev:
Inget hojåka idag :( Jobbat...........Kanske glida lite i stan ikväll.

Avundsjuk på alla hojar som har susat förbi brödbilen. Såg några kraschkåpade hojar stå och sola sig i glansen på avenyn, någon av er?

Jag var en av de som stod där, fast det var inte min hoj med kraschkåpor...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT