Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nu har jag hämtat ram, fjäder och krona, ser trevligt ut![]()
Blir det mek ikväll för din del? Jag hinner inte ner så det får bli någon annan dag, antingen lördag kväll eller också på söndag.
Tjoo!
Var precis och kollade isen på sjön här hemma, den är mellan 12-15cm. Hade tänkt gasa lite i morgon. SÅ är någon sugen på lite isåka så är ni välkommna eller har ni is i örebro trakten som ni ska åka på? Är själv här hemma på sjön så då kanske jag åker åt erat håll i stället.
Läste precis på skojonhoj och det blir åkning vid Kärsta på ca 16cm is imorgon. Är inte det hjälmaren?2746341På Hjälmaren säger pimplarna att det är dryga 5 cm så här uppe blir det inget åka i alla fall.
Läste precis på skojonhoj och det blir åkning vid Kärsta på ca 16cm is imorgon. Är inte det hjälmaren?
Sjön jag ska ner på och dra några varv på snart brukar det alltid sitta pimplare på men i år har jag inte sett en enda. Trodde inte isen skulle vara så pass tjock som den är eftersom pimplarna ger sig ut när knappt isen bär.2747405Jo, det är samma sjö. Måste kolla med experterna för jag tycker det låter konstigt att det skiljer så mycket i samma sjö. Hörde även från skridskofolket att det är fin is men att den inte är helt pålitlig.
Sjön jag ska ner på och dra några varv på snart brukar det alltid sitta pimplare på men i år har jag inte sett en enda. Trodde inte isen skulle vara så pass tjock som den är eftersom pimplarna ger sig ut när knappt isen bär.
Ser ju riktigt bra ut, vart lackade du den och vad gick det på ?
Är det någon av er som vet vart jag kan få tag på bättre begagnat slicks bakdäck 165/55 r17. Eller ett nytt men tyvärr är kassan lite skral just nu :-(
Jag har letat som en tok på nätet men det finns bara 180 och uppåt för vettiga pengar.
Ser ju riktigt bra ut, vart lackade du den och vad gick det på ?
Är det någon av er som vet vart jag kan få tag på bättre begagnat slicks bakdäck 165/55 r17. Eller ett nytt men tyvärr är kassan lite skral just nu :-(
Jag har letat som en tok på nätet men det finns bara 180 och uppåt för vettiga pengar.
Jag har billiga men då är de några år men har å andra sidan mycket gummi kvar att slita på. 250-300 kr/st eller liknande.
kostade 700 kr för ram fjäder och krona på bista industrilack
Kalas, jag köper ett![]()
Om du har tid kanske vi kan ta det till helgen ?
Det var ju inte så dyrt, behövde du tvätta ramen före, eller fixade dom det också ?
varför kan jag inte läsa vissa trådar, bla jockes supermoto 250 tråden
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti