Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men dom är ju svarta, då är det ju dumt att eloxera dom.. nej då kan han köpa mina blanka lika väl så blir det billigare att eloxera dom så köper jag dom svartamarcus56 skrev:263671017x5" bak, 16.5x3.5" fram precis som alla de snabba killarna. Nåt för The Kid att köpa och eloxera kanske?
Det är med däck och bakskiva också, kanske drev, minns inte.
Polar 300, två flugor i en smäll.blom skrev:2639506själv vill jag ha ett släp alt en husvagn![]()
marcus56 skrev:2639508Polar 300, två flugor i en smäll.![]()
det var tankenmarcus56 skrev:2639508Polar 300, två flugor i en smäll.![]()
App app app! Menar du PVM-fälgar från gruppköpet? Är de gjorda för Supermoto? Om inte är sannolikheten stor att de inte kommer hålla, vurpan som blir när en fälg går sönder skulle inte jag vilja göra.Aviation skrev:2639429Ja har eventuelt beställt ett par PVP fälgar då jag kanske fixat, jobb.
Beror lite ekonomi osvska ju köpa en minibuss o mässa saker
marcus56 skrev:2640694App app app! Menar du PVM-fälgar från gruppköpet? Är de gjorda för Supermoto? Om inte är sannolikheten stor att de inte kommer hålla, vurpan som blir när en fälg går sönder skulle inte jag vilja göra.![]()
Jag blev nyfiken och frågade PVM och de svarar att de kan bygga hjul för supermoto, men känns inte svaret mer som de kan göra dimensionen än att de verkligen vet att de kommer hålla?Aviation skrev:2640799A PVM va de vart lite fel, fanns till motarderna med. är vell garanti på om dom spricker? men ja kommer hinna ändra mig en 10 grr innan ja bestämt mig va de blir för hjul om de blir några innan sommaren så att säga
blom skrev:2644955jaha mina herrar.. vad ska ni införskaffa tills 2007 då? inte vad ni vill utan vad ni SKA. själv blir det bara två saker och det är en bil med drag och en vagn av något slag![]()
marcus56 skrev:2643941Jag blev nyfiken och frågade PVM och de svarar att de kan bygga hjul för supermoto, men känns inte svaret mer som de kan göra dimensionen än att de verkligen vet att de kommer hålla?
"yes we can build wheels 3,5*17 u,.5,5*17 for supermoto in 10 Sp. Y and we hope the wheels are stronger for Supermoto" Fast du köper väl 16.5" när du ändå håller på. Ser iaf lite coola ut.![]()
Det var tysken som svarade de 10-ekrade så inte min idé, antar att de femekrade ger sig vid första hårda landningen? HeheAviation skrev:2645488Dom finns i 5 ekrade också, men 16,5 är de bättre eller ja har vell 17" nu ?
Var kan man lämna in fälgar på eloxering i örebro ?![]()
Glöm inte informera om att däcksutbudet blir sämre med 16.5"marcus56 skrev:2645609Det var tysken som svarade de 10-ekrade så inte min idé, antar att de femekrade ger sig vid första hårda landningen? Hehe
Du har 17" men 16.5" är räjsing, det kör alla i VM. Köp de för 5500 jag tipsade om och eloxera, det blir billigast och bäst.
Ska du fortfarande hänga på till Spanien?
Alla utom Michelin kör 16.5" så köper man nytt är det inga problem. Öhlins testar mycket på Gelleråsen så vi har hittat 3 gratisframdäck där men annars så är det väl egentligen svårare att hitta begagnade däck från RR så då får man väl köpa begagnade från Supermoto(sporten Supermoto alltså, inte Jocke, jag har sett hur däck som Jocke säljer ser ut) istället.Supermoto skrev:2645860Glöm inte informera om att däcksutbudet blir sämre med 16.5"![]()
marcus56 skrev:2645986Alla utom Michelin kör 16.5" så köper man nytt är det inga problem. Öhlins testar mycket på Gelleråsen så vi har hittat 3 gratisframdäck där men annars så är det väl egentligen svårare att hitta begagnade däck från RR så då får man väl köpa begagnade från Supermoto(sporten Supermoto alltså, inte Jocke, jag har sett hur däck som Jocke säljer ser ut) istället.
Har alla sett Jockes mail om att markfrågan löst sig?
Vi kan ju tjuvstarta diskussionen redan nu om vad vi vill göra med marken? Lägga nån asfalt hinner vi väl inte med så jag tror på att dra ner gruspartiet på åkern för att minska oljudet till grannen, vårat grusparti går ju inte att köra på ändå när det är blött så vad gör det om vi kör på åkerjorden?Och med åkern så har vi väl hur mycket jordmassor som helst så kanske dra upp en stor jävla ljudvall också?
Fan då kan vi få ett ordentligt grusparti med vallar sjyssta hopp och allt möjligt precis som vi drömt om att ha det, aldrig mer ett folkrace grusparti!
Edit: Jävla tomtejävlar som blir överallt när man vill vara glad, hatar dem!![]()
Det är det vi ska diskutera.Aviation skrev:2646286har inte fått nått jobb så spanien blir inte av, om ja inte skulle gå o utvidga utöka lånet, så de blir nog o försöka köpa grejjer till hojen ist kanske hitta en minibuss. sen blire Åland iaf de ska ja inte missa för fyyfeen va kul de va sist=)
Ska vi bygga mer asfalf eller grus eller både och ?
En variant är att göra en del (2-300m kanske) klar av nya banslingan (asfalterat alltså) med målet senast en månad före SM.marcus56 skrev:2646354Det är det vi ska diskutera.
Jag tror på att göra en tystare bana och bättre grusdel nu och lägga asfalt till säsongen -08, den skulle väl aldrig hinna bli klar förrän sent till hösten iaf.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |