här snackar VI motard

TERMINATOR skrev:
2148825 fina bilder, när jag börjar agera bromskloss kan du få ta en på mej med :hihi :hihi

Ju saktare du kör, desto bättre bilder blire! Då hinner jag med min slöa kamera, hehe.


Jag måste få skryta lite o säga att de två bilderna på Jimmy blev saatans bra :)
 
Fina bilder Zandrah :tummenupp
Men det är inte jag tillsammans med Jimmy och Martin på en av bilderna. Min hoj är svart du vet ;)

Så nu har jag klagat klart för idag :)
 
Supermoto skrev:
2149015 Fina bilder Zandrah :tummenupp
Men det är inte jag tillsammans med Jimmy och Martin på en av bilderna. Min hoj är svart du vet ;)

Så nu har jag klagat klart för idag :)

Haha, ja jeflar.. jag är ju precis lost ibland. :huvet :D
..slänger upp en bild på din nuttiga Husa, bara för att påminna mig o alla andra :pannkyss
 

Bifogat

  • IMG_1721SH.jpg
    IMG_1721SH.jpg
    111.5 KB · Visningar: 591
Zandrah skrev:
2149395 Haha, ja jeflar.. jag är ju precis lost ibland. :huvet :D
..slänger upp en bild på din nuttiga Husa, bara för att påminna mig o alla andra :pannkyss
Titta kolfibertank... du fick hem den alltså jocke.
Mit deine deutche bulvahn.
:tummenupp

TERMINATOR skrev:
2148825 fina bilder, när jag börjar agera bromskloss kan du få ta en på mej med :hihi :hihi
trodde du blivit skitsnabb nu med nya Husan. :tummenupp
 
crashtestdummy skrev:
2149525 Titta kolfibertank... du fick hem den alltså jocke.
Mit deine deutche bulvahn.
:tummenupp
Jepp, snabbast i depån är jag :)

Fast kom på igår att jag inte pyntat honom :gnissla
 
jag fattar inte det här riktigt.. kör man alltid i alla svenska klasser med gul botten och svarta siffror? hur ser det ut i motions/open och elit klassen? snabba svar tack :tungan
 
blom skrev:
2150668 jag fattar inte det här riktigt.. kör man alltid i alla svenska klasser med gul botten och svarta siffror? hur ser det ut i motions/open och elit klassen? snabba svar tack :tungan
Open gul/svart, 450 vit/svart. I Highland cup är det valfritt i motionsklassen men i andra tävlingar brukar vi nog behöva följa reglementet.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top