här snackar VI motard

Jocke, angående MotoGP, inte för att jag sa att jag visste men naturligtvis hade du rätt. :fyllisar
Nästa race är Turkiet.
 
RookieSM skrev:
2092233 Jocke, angående MotoGP, inte för att jag sa att jag visste men naturligtvis hade du rätt. :fyllisar
Nästa race är Turkiet.
Naturligtvis :mattias

hehe :tomten
 
Jag heter Lasse skrev:
2092325 Är det Kjelle som hittat en tussilago?
Jepp, Kjelle-man
Han sa att det var en 50cl pantflaska och att "många bäckar små..." :va
 
blom skrev:
2095309 måste försöka ta mig ut och kolla lite någon dag

Det var kalasväder i lördags när jag var med och kollade... och fotade :)
Evil slängde upp ett par bilder tidigare, tog rätt många men alla blev inte toppklass. Men men... övning ger färdighet!

@ Erik: rackarns fina bilder du knäppt! :tummenupp
 
Var ute och provkörde lite med motardhjulen idag.
JÖSSES vad rostig man har blivit. :eek:

Och vad skum i styrningen den blev med så litet framhjul.
Höll på att vurpa i första böjen när hojen bara dök in i kurvan.
Liiite skillnad i gaffelvinkel med 4" mindre framhjul. :D

Ajja, hoppas de inte skrattar åt mig på lördag bara. :gnissla

Jo, det var så sant.
Kjelle, om Linda mumlar nåt om att hon sett Ronald McDonald på en Svensk flagga som lät som en gräsklippare så har hon inte tagit droger, det var bara jag. :tummenupp
Husan vibrerar ju så hornhinnorna lossnar, det kanske inte var henne jag såg men världen var lite suddig där ett tag. Hälsa i efterskott iaf. :hej
 
Zandrah skrev:
2095405 Det var kalasväder i lördags när jag var med och kollade... och fotade :)
Evil slängde upp ett par bilder tidigare, tog rätt många men alla blev inte toppklass. Men men... övning ger färdighet!

@ Erik: rackarns fina bilder du knäppt! :tummenupp

Det heter övning ger träning :D

Tack för berömmet, nästa gång både du och jag kommer vara där på samma gång kan du ju få låna en "riktig" kamera om du är snäll.
 
erik skrev:
2095784 Det heter övning ger träning :D

Tack för berömmet, nästa gång både du och jag kommer vara där på samma gång kan du ju få låna en "riktig" kamera om du är snäll.

Haha, jasså är det så det heter :D

Snäll är jag alltid :nicka
Men om jag vågar låna en "riktig" kamera vette tusan... =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top