här snackar VI motard

erik skrev:
Minns inte om du var med då men på våra äventur i kilsbergen har vi passerat den sjön.

Jag hade tänkt ta en tur på lördag om jag inte ska vara flytthjälp. Bara en kort tur på vägarna runt stan. Inte för att det kommer bli nån avancerad körning men jag är jävligt sugen och hojen är ju påställd. Fast det lär bli kallt....

vi skulle kunna ta en bil till kilsbergen i helgen och kolla om det finns is

TERMINATOR skrev:
vi skulle kunna ta en bil till kilsbergen i helgen och kolla om det finns is

Får man åka på sjöarna där? Många är ju fiskesjöar och så fort det finns is ska det pimplas... 100 militanta pimplare mot 2-3 hojåkare är inga bra odds för oss.

erik skrev:
Får man åka på sjöarna där? Många är ju fiskesjöar och så fort det finns is ska det pimplas... 100 militanta pimplare mot 2-3 hojåkare är inga bra odds för oss.
Axsjön körs det en hel del på. Vet inte vilka konflikter som brukar uppstå dock...

jag vet att ett gäng inbitna isracingveteraner kör på Tolen (vid infarten till Kga), den sjön borde vara stor nog för att samsas om... den är iallafall fri frin fiskare...

blom skrev:
ja det är fan riktigt kul.. fast sommarkörningen slår det inte tycker jag :)

nä det gör det säkert inte men tack o lov så är det snart redan jan och sen är det snart vår, jag ställde på falco 1:a april i år hoppas på samma till våren

nu har jag isdäck, köpte ett nytt framdäck och beg bakdäck för 1500 spänn

nu får det gärna bli 20 - så vi får is snabbt

Jag röstar för -20 ute och lättklädda damer och kall öl framför en sprakande brasa inne. :)

blom skrev:
själv vill jag ha 20+ lättklädda damer och en bärs :tungan

Det har man hemma i lägenheten (fast bara en dam...). Kylan, isen och dubbdäcken är utomhus, man kan ju inte ha allt på samma ställe.

Nu har jag byggt mig ett litet fint diodbaklyse. :)
Rackarns så bra det blev. Nu ska jag bara montera in det i någon snygg förpackning också.

47st tokhögintensiva röda dioder, så en varning till er som tänkt ligga bakom:
När jag gasar blir ni sönderskjutna med stenskott och när jag bromsar lär ni blunda om ni inte vill förlora synen den närmaste halvminuten. :cdevil :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti