här snackar VI motard

Bifogat

• nya_motard 001_resize_.jpg
    nya_motard 001_resize_.jpg
    98.3 KB · Visningar: 48
  • nya_motard 002_resize_.jpg
    nya_motard 002_resize_.jpg
    98.4 KB · Visningar: 36
  • nya_motard 003_resize_.jpg
    nya_motard 003_resize_.jpg
    95.5 KB · Visningar: 49
  • nya_motard 005_resize_.jpg
    nya_motard 005_resize_.jpg
    98.4 KB · Visningar: 52
  • nya_motard 006_resize_.jpg
    nya_motard 006_resize_.jpg
    89.4 KB · Visningar: 55
  • nya_motard 007_resize.jpg
    nya_motard 007_resize.jpg
    109.1 KB · Visningar: 36
blom skrev:
trevligt trevligt :)

vänta här nu? har mario tagit bilder på den :)
For me, the tt and termo to know and foryou to find out ;)

Näe, jag fick dem på mail för länge sen och eftersom perkulatorn sover ett tag till så la jag upp dem i förebyggande syfte.

Observera gärna det coola framlyset med FYRA små halogenspottar i men observera framförallt den överporriga frambromsen :drool

Supermoto skrev:

Näe, jag fick dem på mail för länge sen och eftersom perkulatorn sover ett tag till så la jag upp dem i förebyggande syfte.

Observera gärna det coola framlyset med FYRA små halogenspottar i men observera framförallt den överporriga frambromsen :drool

jag är typ tokvaken, ska iväg och ta loss hjulen för däck byte, mina crosskläder har kommit :banana :banana ska hämta dom oxå

Supermoto skrev:

lyset tyckte jag faktiskt inte alls om.. tycker det finns väldigt få icke orginal lysen som ser bra ut :)

Supermoto skrev:

såg ut att vara en rejäl hejdare... 6-kolvsok... :va ser ut att vara en rolig maskin... :tummenupp

blom skrev:
lyset tyckte jag faktiskt inte alls om.. tycker det finns väldigt få icke orginal lysen som ser bra ut :)

Finns en del lysen som ser bra ut men nästan alltid är orginal snyggast.

Provsatt hojen igår, det var fanimej den högsta hoj jag suttit på. Jag nådde knappt ner....

det gör inget om framlyset inte är snyggt det är det värt hahaha 148 kr mån i försäkring hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

erik skrev:

Provsatt hojen igår, det var fanimej den högsta hoj jag suttit på. Jag nådde knappt ner....

den är inte till för smurfar :hihi :hihi

anol70 skrev:
såg ut att vara en rejäl hejdare... 6-kolvsok... :va ser ut att vara en rolig maskin... :tummenupp

dom tar riktigt bra :tummenupp :tummenupp

erik skrev:

ja men dom är nog fan så fåräknade :D

148kr då är den dyrare än vad min husabergare var :hihi

sådär nu är man fullkittad för skogen, kläderna har kommit och är hämtade, dojjor oxstar är inköpta, däcken är på verkstaden nu och sätts påplats i kväll, hjälmen är fixad och hanskar + div skydd :tummenupp :tummenupp

blom skrev:
ja men dom är nog fan så fåräknade :D

148kr då är den dyrare än vad min husabergare var :hihi

drabbar ingen fattig :hihi :hihi

TERMINATOR skrev:
sådär nu är man fullkittad för skogen, kläderna har kommit och är hämtade, dojjor oxstar är inköpta, däcken är på verkstaden nu och sätts påplats i kväll, hjälmen är fixad och hanskar + div skydd :tummenupp :tummenupp

drabbar ingen fattig :hihi :hihi
jo efter som du var så nöjd med 148kr :D

TERMINATOR skrev:
nää för jag ha råd med 148, sen att jag är glad det hör inte hit, det är bara ett +, snart ska jag ut i skogen :banana :banana :banana

:ajjabajja Var nu rädd om min gamle trokänare...
Saknar den redan... *snyft*

Annars e jag super nöjd!!!! :banana :D :banana

Last edited:
TERMINATOR skrev:
nää för jag ha råd med 148, sen att jag är glad det hör inte hit, det är bara ett +, snart ska jag ut i skogen :banana :banana :banana
ja har man inte råd med 148kr så ska man fan inte köra hoj :D
klart du är glad :tummenupp men nu försvinner ju lite av din tjusning...... vaxon vaxoff :D

blom skrev:
åhå slår till på stort med nya hjul och allt :) ... vad får man ge för crosshjul? antar att det är det du köpt. motardhjul springer ju iväg satan i kr.

det va däcken jag syftade på har både motard och cross,nu har man både krya motarddäck och crossdäck :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka