här snackar VI motard

Supermoto skrev:
Nu har jag två set med svarta hjul lämpliga för axelsliders. Alltså åtta hjul. De hade en blålila variant som nog hade skurit sig riktigt fult mot resterna av det blåa....
Bara att komma och hämta :tummenupp
Svart blir kalasfint. :tummenupp

Tror jag ska ut med en Australiensar snubbe som är här. Han verkar kört ganska mycket hoj faktist...

Där han bor är det enda som sätter begränsningar hur långt man får köra ut i naturen är hur stor tank du har...
:banana :yoparty

Last edited:
TERMINATOR skrev:
ska bara vaxa den först :rofl :rofl :rofl :rofl
Vaxa inte :mattias

Blir inte bra att vaxa den plasten. Tvätta med avfettning, högtryck och kanske svamp.

blom skrev:
2006 CRF250F, tycker det är jävligt coolt med dubbel blås :)
Jepp. Första jag sett med dubbeldämpare som standard av rejsigare hojar. Räknar då inte LC4orna, FMX eller nyare XT.
Kanske blir mer eller mindre standard om nåt år. Kanske katalysator som krav oxå.... Vem vet.

Fan, husan skulle ju kunna få plats med en fet dämparburk under sadeln där jag har mitt batteri numera.... Och sen utblås liknande SXV'n. Coolt.

ja det blir kanske mer och mer av det.. blir dyrare att göra skiten men fan det är fränt :tungan ... det var ju någon endurokille som gjorde det på sin motard förra året ju, han som körde på täby då.

varför i h.....e kör stefan för ÖMK :va

blom skrev:
ja det blir kanske mer och mer av det.. blir dyrare att göra skiten men fan det är fränt :tungan ... det var ju någon endurokille som gjorde det på sin motard förra året ju, han som körde på täby då.

varför i h.....e kör stefan för ÖMK :va
Det blir ju klart dyrare både att köpa ny hoj och att klota eftersom man kan ju inte längre säga "tur jag la mig på högra sidan" :brinnerup
Kan mkt väl vara så att det MÅSTE bli så om sporten (MX, enduro och SM) ska överleva med allt hårdare ljudkrav jämt....

Jepp, det gör han. Vette fan varför. Han kör ju lite MX oxå, kan ha med det att göra...

Nya kläder beställda, nya däck inköpta, ny framskärm beställd motard look.

är det någon som är sugen på grusbus i helgen :banana :banana

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka