blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
fan nr 40 rockade verkligen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Svart blir kalasfint.Supermoto skrev:Nu har jag två set med svarta hjul lämpliga för axelsliders. Alltså åtta hjul. De hade en blålila variant som nog hade skurit sig riktigt fult mot resterna av det blåa....
Bara att komma och hämta![]()
blom skrev:någon som ska ut i morgon till täby?

HÄRLIGTTERMINATOR skrev:kul med en skogsmotard
Jeppblom skrev:

Hoppas kan man ju. Den har varit på väg nu i ett par år. Men för varje år som går kommer vi ju ett år närmare...blom skrev:snart dax![]()
Jepp. Första jag sett med dubbeldämpare som standard av rejsigare hojar. Räknar då inte LC4orna, FMX eller nyare XT.blom skrev:2006 CRF250F, tycker det är jävligt coolt med dubbel blås![]()
... det var ju någon endurokille som gjorde det på sin motard förra året ju, han som körde på täby då.
Det blir ju klart dyrare både att köpa ny hoj och att klota eftersom man kan ju inte längre säga "tur jag la mig på högra sidan"blom skrev:ja det blir kanske mer och mer av det.. blir dyrare att göra skiten men fan det är fränt... det var ju någon endurokille som gjorde det på sin motard förra året ju, han som körde på täby då.
varför i h.....e kör stefan för ÖMK![]()

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |