Vi hade ju ett möte i tisdags som några av er känner till.
Här kommer en del av vad som sades, klippt från ett mail jag just skickat...
Hoff kunde glatt meddela att asfalt till banan nu är beställd och att vi kan åka första varven kring midsommar om vi har lite flax. Han berättade även en del om vår ekonomi och det ser väl ok ut men vi behöver fruktanslöst mycket mer pengar för att betala för asfalt, grus osv osv. Se till att köpa träningskort, andelar osv.
Sen kommer en vädjan till samtliga. På Söndag anordnar Teknis ett Rally i skogarna kring Ånnaboda. Det behövs funktionärer till detta. Om inte vi hjälper bilfolket så hjälper inte de oss och då får vi svårt att ordna rejs. Det handlar bara om några få timmar på söndag, samling vid backen i Ånnaboda runt halv tio och rallyt håller på till ca klockan två. Anmälan görs till Hoff på 070-6472272 där ni även får reda på mer exakta tider.
Det är nära till hjulafton nu…
Jag jobbar dessutom för att få fram färska flygbilder över banan om nån vill ha.
/Jocke
Så om nån i PBR kan tänka sig att flagga lite på söndag vore jag jäkligt tacksam. Är det sen nån som kan tänka sig att flagga när jag ska rejsa är jag lika tacksam.