här snackar VI motard

TERMINATOR skrev:

Code:

Blom hur är det med ögat

jodå det blir bättre .. tror jag. är lite värre ikväll iofs men imorgon hoppas vi på en klar förbättring.
vädret ser ju lovande ut ialf:)

crashtestdummy skrev:
2439056 Det är på lördag man kan komma ut och prova motard alltså? :)
ja men kör jäkligt försiktigt med x9an på gruset för den blir nog tung i böjarna där.. me tar man det bara lugnt så ska det nog funka tror jag :)

Last edited:
Jag tränar båda dagarna, tror tom det är jag som ska leda er på söndag.
Någon mer som ska åka båda dagarna, vore ju asbra om någon kunde ha min hoj under natten. :) Kärran har sitt roliga på Gelleråsen.

Sen skulle man kunna kolla på VM från tyskland på söndag kväll.

Edit: Jag tror det blir riktigt mycket folk i helgen eftersom det är tävling nästa.

Last edited:
RookieSM skrev:
2442889 Jag tränar båda dagarna, tror tom det är jag som ska leda er på söndag.
Någon mer som ska åka båda dagarna, vore ju asbra om någon kunde ha min hoj under natten. :) Kärran har sitt roliga på Gelleråsen.

Sen skulle man kunna kolla på VM från tyskland på söndag kväll.

Edit: Jag tror det blir riktigt mycket folk i helgen eftersom det är tävling nästa.

ring mej , du kan ha hojen hos mej

Någon här som vet vem som har nyckeln? Eller om det är någon som är vid banan före nio, kontakta Jimmy isf, han är träningsledare men visste inte om det. Jimmy: 073-99 69 400

behöver skjuss ut imorn om de finns någon i närheten, fick inte tag på någon kärra. Ring om någon passerar Örebro väster. 0768-609536. Ring innan kl 23 om ni kan skjussa. kan betala för besväret :)

Aviation skrev:
2444821 behöver skjuss ut imorn om de finns någon i närheten, fick inte tag på någon kärra. Ring om någon passerar Örebro väster. 0768-609536. Ring innan kl 23 om ni kan skjussa. kan betala för besväret :)
jag kan köra men det kostar ca 3700 exl.. men det drabbar ingen fattig ;)

blom skrev:
2444845 jag kan köra men det kostar ca 3700 exl.. men det drabbar ingen fattig ;)

haha, tackar :D ringde en precis så jag ordna kärra iaf. måste vi i stan innan kl 14 dock =/. men de va ett jäkla schysst pris en då 3700. de e ju bara 3000 mer än statoil så de e ju kompis pris :D Kommer torpeda dig imorn blomman::pannkyss

RookieSM skrev:
2444947 Och sen nita bromsen precis innan och flyga över honom..? ;)

Ja, fast den här gången bromsar ja inte för o va snäll utan för att dra en tackling. så ja kommer komma på rakan i full sula o nita sen flyga igenom luften o sen in i en blom.:näsblod :D så blir han skadad så kan ja ta hans hoj som resev sen skåpbilen o köra min hoj i. det här är noga ut räknat :D

Funderingar

Hej, jag har några frågor jag skulle vilja lufta med er. Är inte allt för så länge sedan ägare till en 525sx och undrar nu vilken däckdimention ni tycker funkar bästa att köra med ? 150/50 eller 165/55 eller kanske något helt annat. Hojarna ska ju bli rappare i svängarna med smalare däck men det kanske funkar bara på sporthojar. Samt hur många kuggar på dreven brukar ni ha. Jo jag vet att det varierar men det skulle vara intressant och veta vad som funkar bäst på en 4 växlad 500 kubikare.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...