TERMINATOR skrev:2365329finns ju en kanon hoj i örebro till bra pris som jag länkade till tidigare köp den husa 550
http://www.blocket.se/vi/8762931.htm?ca=8_s
Tänkte köpa nåt runt 60-65. Sen e jag inte jättekär i Husa heller...iaf inte i 650n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TERMINATOR skrev:2365329finns ju en kanon hoj i örebro till bra pris som jag länkade till tidigare köp den husa 550
http://www.blocket.se/vi/8762931.htm?ca=8_s
Lägga ner mer?! Jag tycker det räcker med att fotpinnarna skrapar i.Stoffy skrev:2365396He he, du behöver inte be om ursäkt det är ju jag som är inne på er seda och bråkar.
Precis som du förmodar så kan beter sig hojen mjukare in i sväng. Blir inte lika dramatiskt vilket gör att i alla fall jag tycker att du vågar ge gas tidigare. Tror att det hjälper framförallt mindre snabba förare.
För att gasa mer krävs ju att man lägger ner mer. Det kommer du att göra.... Köp en och testa vetaj
Du lär tyvärr få välja system, dom går inte att kombinera och när du kör motard vill du absolut inte ha frihjul vilket du får med en recluse koppling. Motarbroms är guld bara det inte blir för mycket. Du får det i lagom mängd med en slipper C, ska du köpa en eller?![]()
Skulle jag av misstag råka komma under minuten så är jag nöjd rätt länge.blom skrev:2365829den dagen kör du 49or i örebro![]()
TERMINATOR skrev:2367406Köpes Fälgar Till husaberg -05 "fs450" hälst eloxerade Blåa / Gula. Även svarta funkar
vad ärdet för fel på dina fälgar
erik skrev:2367413Ett proffs har dubbel uppsättning av allt, är det inte så?![]()
TERMINATOR skrev:2367510tänkte inte på det, jag har 2 oljepluggar![]()
![]()
och 4 par glasögon
RookieSM skrev:2367811Fan va vi måste få fart på lottförsäljningen, kom precis på att det bara är knappt en månad kvar.![]()
RookieSM skrev:2367829Att du är med i KMF är ju inget hinder för att hjälpa oss.![]()
erik skrev:2367413Ett proffs har dubbel uppsättning av allt, är det inte så?![]()
, Ska försöka ordna kärra men vet inte hur de blir med det...
Aviation skrev:2368098ingen som åker igen om Örebro/väster som kan hämta upp en liten tobbe till söndas träningen ?, Ska försöka ordna kärra men vet inte hur de blir med det...
![]()
RookieSM skrev:2367987Nä, men jag kommer säkert ut en liten stund och kikar, kärran är upptagen och jag orkar inte krångla, kommer hellre riktigt peppad på torsdag istället.![]()
erik skrev:2368162Om jag tränar på söndag kan du få åka med men som det ser ut nu kör jag bara lördag.
Har nog ordnat kärra så det är lungt, Tack en då Erik![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |