här snackar VI motard

erik skrev:
Har inget nummer så jag får ett tilldelat av arrangören, detta görs först efter att anmälningstiden gått ut tror jag.
HÄRLIGT ERKKI :yoparty :banana :klappar
Se till att få ett nummer från SVEMO så slipper du hålla på och byta flera gånger per säsong. Maila peter larsson helt enkelt.


http://www.supermotard.nu/huvudsidan.asp
http://gatebutler.homeip.net/moto/startnummer/

Fast det kanske går snabbare om jag fixar det åt dig. Har ofast daglig kontakt med Peter. Vill du ha så lågt nummer som möjligt?
 
Last edited:
Supermoto skrev:
HÄRLIGT ERKKI :yoparty :banana :klappar
Se till att få ett nummer från SVEMO så slipper du hålla på och byta flera gånger per säsong. Maila peter larsson helt enkelt.


http://www.supermotard.nu/huvudsidan.asp
http://gatebutler.homeip.net/moto/startnummer/

Fast det kanske går snabbare om jag fixar det åt dig. Har ofast daglig kontakt med Peter. Vill du ha så lågt nummer som möjligt?

Lågt och lågt... 13 och 91 var de enda under 100 som var lediga. Ska fundera ut ett bra nummer först.
 
erik skrev:
Lågt och lågt... 13 och 91 var de enda under 100 som var lediga. Ska fundera ut ett bra nummer först.
erik jag funderade på en sak förut :9 jag frågade dig om du inte skulle starta en RR tävling men du sa att du måste bli snabb först och träna mer osv.. men hur kommer det sig att du startar en SM tävling utan att ha tränat något :)
bara funderingar
 
erik skrev:
Lågt och lågt... 13 och 91 var de enda under 100 som var lediga. Ska fundera ut ett bra nummer först.
Kolla http://gatebutler.homeip.net/moto/startnummer/ igen. Jag är snabbast i världen, hehe.

Jag meddelar detta till ansvariga så fixar de så du får rätt nummer på Highland cup.
Bara att kitta upp hojen nu då :tummenupp :yoparty
 
erik blir en demon snart om han gör det han sa igår.. desutom så håller pojkfan på att övertala mig till motardträsket igen :4skrika :D
 
TERMINATOR skrev:
hur gick det med isåkningen i helgen?
Söndagen bokad.
Vi kör ner hojar idag och åker direkt dit på söndag förmiddag.
Det är Logsjön vi ska köra på. Dyk upp vi elvahugget eller så.
Vill veta OM ni kommer eller EJ !
 
erik skrev:
Ja, nu vore det skönt med lite vår.


ja verkligen

Supermoto skrev:
Söndagen bokad.
Vi kör ner hojar idag och åker direkt dit på söndag förmiddag.
Det är Logsjön vi ska köra på. Dyk upp vi elvahugget eller så.
Vill veta OM ni kommer eller EJ !





japp det är tänkt så, ska kolla min frambroms i morrn får vi se.
Hoppas det blir bra väder inte som dom lovat med snö och skit
 
Last edited:
Supermoto skrev:
Söndagen bokad.
Vi kör ner hojar idag och åker direkt dit på söndag förmiddag.
Det är Logsjön vi ska köra på. Dyk upp vi elvahugget eller så.
Vill veta OM ni kommer eller EJ !

Tanken är att jag ska med men det beror på om jag hinner klart med hojen, vet mer ikväll eller senast imorgon.

Vilka ska köra?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top