Här skall det besiktigas

Hardcore

Kan nån se till att det blir vår nu?
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R1a som alla andra
Nu har jag fått tummen ur röven eller skägget ur brevlådan och beställt tid hos bilprovningen. 09.40 är det uppställning hos BP i Vinsta.

Hoppas det går bra... Motard fälgarna sitter på och ett UFO ljud fram. Vi får se vilket humör gubbarna är på i morgon... Jag återkommer med resultatet. :rock

Super Retard skrev:

Hoppas det går bra... Motard fälgarna sitter på och ett UFO ljud fram. Vi får se vilket humör gubbarna är på i morgon... Jag återkommer med resultatet. :rock

:rofl :rofl :rofl

Lycka till :tummenupp

Är ny ägare till en kåteäm som ska besiktigas nästa år. Vad fan gäller. den är ombestyckad med Leo vince, modifierad luftburk,munstycke, avstrypt....

måste originaldämpen på vid besiktning + strypning?

har inte besiktat nån hoj förr...

Jaha ja... Då har man varit hos Bilprovningen. Rött kort, Utvisad och förnedrad är resultatet...

Jag fick åka till Mc Varuhuset och inhandla 1st honk honk tuta, 1st bromsljuskontakt.

Killen på bilprovningen var sjysst och påpekade detta innan jag behövde betala pengar för besöket. Motard fälgarna och dom 113db ur pipan brydde han sig inte om. Nu återstår bara lite meckande och kabeldragning så ska det nog gå... :rock

Super Retard skrev:
Jaha ja... Då har man varit hos Bilprovningen. Rött kort, Utvisad och förnedrad är resultatet...

Jag fick åka till Mc Varuhuset och inhandla 1st honk honk tuta, 1st bromsljuskontakt.

Killen på bilprovningen var sjysst och påpekade detta innan jag behövde betala pengar för besöket. Motard fälgarna och dom 113db ur pipan brydde han sig inte om. Nu återstår bara lite meckande och kabeldragning så ska det nog gå... :rock

VA!! fick han provköra den i flera timmar utan att slå ner på hjul + buller!

GRATTIS :fakta :fakta :fakta

Grattis som fan till och med.....

Ja då har man ett blankt papper att lägga till högen. Hojen gick igenom utan anmärkning. :hej :bow :rock

(ska tilläggas att bes killen själv körde Ducce... därav den toleranta ställningen till ljudet skulle jag tro :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard