Här pratas körningar men inte TT.

mnjaa... hade du ringt så hade du hunnit. Jag, Danne & Ripster körde inte från shell förrän vid 15.45...
Näe men jag körde faktiskt dit ungefär vid den tiden. Såg ingen där så jag körde vidare. Letade runt i princip hela stan utan att hitta en enda hojåkare utan skinnväst. Gav upp efter en timme, får hänga på nästa gång istället :glömdet

Om det är väder på söndag... drar jag upp till Ätran. Har en liten tradition att fota just där. Avfärd om förmiddagen när solen värmt till sig lite... :)

Om det är väder på söndag... drar jag upp till Ätran. Har en liten tradition att fota just där. Avfärd om förmiddagen när solen värmt till sig lite... :)

Verkar lockande. Ska kolla om jag kan hänga på.
9 grader varmt enligt prognosen just nu är ju inte fy skam ;)

Tycker bj0rken själv kan berätta

Det är fan ingen tjejhoj :mad:!!!!!

Wilcan övertalade mig till att prova ktm 690 smc....och jag gillade den.
Nu blev man sugen på en sån istället för kawan.
Kollade dock upp premier nu och de va inte gratis så ja får sitta kvar på min MANLIGA , MUSKULÖSA Och TUFFA Er6n

Det är fan ingen tjejhoj :mad:!!!!!

Kollade dock upp premier nu och de va inte gratis så ja får sitta kvar på min MANLIGA , MUSKULÖSA Och TUFFA Er6n
Denail..

Denial is a defense mechanism postulated by Sigmund Freud, in which a person is faced with a fact that is too uncomfortable to accept and rejects it instead, insisting that it is not true despite what may be overwhelming evidence.

Rena Nemosyndromet...
[YOUTUBE-ID]VX45UT-NQ3E#t=0m38s[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
det är fan ingen tjejhoj :mad:!!!!!

Kollade dock upp premier nu och de va inte gratis så ja får sitta kvar på min manliga , muskulösa och tuffa er6n

Hello Bruce!

:banana

53e36bd2-f22c-47c3.jpg

Jupp. Ätran ser inte lika kul ut :(

53e36bd2-bbcb-9e44.jpg

Det verkar vara bara just där runtomkring som molnen håller hus idag.

53e36bd2-bc75-984d.jpg

Lördag 23/10

Det finns hopp för någorlunda väder på lördag:)

Lämnar Shell Berga 14:00 om vädret är hyffsat.

Back