här kommer ännu en ny..

*Hampa*

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Danderyd
Hoj
660-04
Hej alla! Jag är, om ärligheten skall fram, inte helt ny här. Jag tog mitt kort 2007 och startade kontot här i samma veva. Tanken var då att jag skulle införskaffa hoj den hösten, men eftersom jag kom in på en utbildning så hade jag hux-flux inte pengar så det räckte till både plugga och ha kul..
sååå, efter utbildning och lärlingsår har jag äntligen (läs det var fan på tiden) lyckats spara ihop så jag ska kunna få min efterlängtade hoj till sommarn som kommer! :) det har inte var lätt kan jag tala om att se alla som svischar förbi på hojjar när man själv är utlämnad till vår fantastiska kommunaltrafik. visserligen har det blivit bättre med åren men det var förjävligt när man med nytaget körkort i handen (ni kommer säkert själva ihåg körsuget man har då) var tvugen att bita i det sura äpplet och göra det "förnuftiga valet" att vänta med hoj :näsblod
hur som helst, nu e jag snart vid målet och därför säger jag hej, eller hej igen om man ska va petig!
 

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Välkommen!!
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top