Här klampar ytterligare en tjej in

Bruzda skrev:
Porrig? Nä!! Jag visar inte mer på bilden än vad nästan alla kvinnor visar dagligen, ända skillnaden är att jag ligger ner :tungan
Förvisso, men vi här på sporthoj hör inte till vardagliga medborgare eftersom alla antingen sitter här, meckar med hojen eller kör den.
Du såg jättefin ut dock!

Bruzda skrev:
Porrig? Nä!! Jag visar inte mer på bilden än vad nästan alla kvinnor visar dagligen, ända skillnaden är att jag ligger ner :tungan

Vilken bild? Få se :katt Och Välkommen oxå!

Långa farbron skrev:
Kolla profilen.

Välkommen.

Borås som partystad suger,född och uppväxt där,är sedan 10 år tillbaka GBG:are.

schhh du ska inte hjälpa RoLLeR :hihi , han kan ju råka flytta till borås då :tungan

Lam-Kaka skrev:
schhh du ska inte hjälpa RoLLeR :hihi , han kan ju råka flytta till borås då :tungan

Han är ju tom äldre än mig,han behöver all hjälp han kan få :7peta

Urtokholmaren Roller i Borås ,en kulturkrock värd att en göra film om.

Vaelkommen!

Om Borås är en partystad eller ej låter jag vara osagt, men de gånger jag varit där har man kunnat konstatera att stan fullkomligen kryllar av snygga brudar (tror det har med de f.d. TEKO-industrierna + lite Darwin att göra).

Pebl skrev:
Vaelkommen!

Om Borås är en partystad eller ej låter jag vara osagt, men de gånger jag varit där har man kunnat konstatera att stan fullkomligen kryllar av snygga brudar (tror det har med de f.d. TEKO-industrierna + lite Darwin att göra).

Ja så är det,mellan 1930-60 då tekoindustrin hade sin storhetstid lockades det sömmerskor från både när och fjärran till Borås,många utav dessa var finska vilket gör att upp tom 30% av Borås befolkning har finskt påbrå på något sätt.

Sen kom det naturligtvis en mängd människor från hela landet till Borås denna tiden.

Bla en av andleningarna till att jag sitter här och skriver är en glad sömmerska från Blekinge som träffade en vägrallare från Östersund någon gång under 30 talet i Borås där dom bägge var för att jobba.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park