Här högg dom en MC-tjyv!

Den stackars tjyven kommer säkert att få upprättelse, skadestånd och en massa stöd från samhällets vänsterelit då den elaka hunden bet honom. Man kan ju hoppas att hunden har båda rabies och aids.

Den lär ju ha fått det nu tyvärr :-(

Hård ton här. Man måste först och främst fråga sig vad har de personerna varit med om för någonting? Vilka omständigheter har de medelålders smågangstrarna växt upp under? Vad är det för trauman de bär med sig?

laughing hard sombrero.jpg

Precis. Jag kan inte direkt påstå att jag ens vet vem karln är. Vilket år vann han VM...? Däremot håller jag med Poe's lag till 100%. Med den allmänna dårskapen på detta forum kombinerat med nutidens internetdroger blir jag inte längre förvånad om en hojåkare helt plötsligt visar sympatier för en hojtjuv. Ett brott som kommer att beläggas med dödsstraff den dag jag tar makten.

Vet ej om rikspolischefen har några vm-tecken, en del gamla titlar däremot. Han är dock sverigeledande i disciplinen "förakt för brottsoffer", närmast hotad av advokatsamfundets generalsekreterare Anne Ramberg.

Kombinationen droger och grandiosa maktanspråk är annars inte helt ovanlig...

Last edited:
Verkar som min tjuv får sitt straff.
Visserligen lägger de ner förundersökningen mot honom för försöket att tillförskaffa sig min MC.
Anledningen är att den åtalade är åtalad för brott som ger högre straff på straffskalan och därmed är inte straffet för stöldförsöket på min MC av någon vikt.
Intalar mig själv att det är min film som gjort så polisen fick upp ögonen på killen och att det är därför han åker dit på den andra punkten.
Lite rättvisa till slut.

Första gången jag inte blir förbannad för att en förundersökning läggs ner.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT