här går det undan! (not)

jep84

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Sala
Hoj
gammelsukka
Tjena! reggar mig äntligen efter ca 1 års passivitet på sh=).. åker på mellankort, men nästa sommar blir de tung å sporthoj, Måste säga att ja redan e beroende av denna sida :gnissla ..

snart e de vår!/JeP
 
Frågan e varför du kör strypt , här uppe e polisen för dum för o se skillnad på mellankort och tung jag körte tungt hela tiden han till och med med att klota en tubghoj med mellankort.

Trodde ingen brydde sig om att strypa :confused:
 
SvartR1a skrev:
Frågan e varför du kör strypt , här uppe e polisen för dum för o se skillnad på mellankort och tung jag körte tungt hela tiden han till och med med att klota en tubghoj med mellankort.

Trodde ingen brydde sig om att strypa :confused:


Körde faktiskt ostrypt ett tag, men effektförlusten från ostrypt till strypt var knappt märkbar- :lol
 
jep84 skrev:
Körde faktiskt ostrypt ett tag, men effektförlusten från ostrypt till strypt var knappt märkbar- :lol

För mig var skillnaden ganska markant. 152 hästar istllet för 30.

Jag tyckte att 25kw var ganska tamt. Ungefär lika spännande som att fisa i badkaret :D
 
SvartR1a skrev:
För mig var skillnaden ganska markant. 152 hästar istllet för 30.

Jag tyckte att 25kw var ganska tamt. Ungefär lika spännande som att fisa i badkaret :D

25kW kan inte vara annat än tamt :trött
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top