Här är den - årets STORA fight!

Vad vi har här mina vänner, är ett vinnande koncept.
Välkommen till teamet Don Q

Bifogat

• hager.JPG
    hager.JPG
    64.6 KB · Visningar: 206
  • kim.JPG
    kim.JPG
    114.1 KB · Visningar: 232

Jag förstår att Micke måste varit snabb med tanke på hans tyska porrskådis-mustasch. ATt Kim är snabb ser man på den kraftiga nerläggsvinkeln redan i depån. DQ däremot, nja..... vet inte om det är snabb man tänker på när man ser en lila aprilia i tveksamt skick, åtminstone inte på banan....

Jag förstår att Micke måste varit snabb med tanke på hans tyska porrskådis-mustasch. ATt Kim är snabb ser man på den kraftiga nerläggsvinkeln redan i depån. DQ däremot, nja..... vet inte om det är snabb man tänker på när man ser en lila aprilia i tveksamt skick, åtminstone inte på banan....

Hur man känner inför saker o ting, t.ex. en CERISE aprilia har föga att göra med hur det egentligen ligger till. Vill minnas att vi möttes, en 00-aprilia i tveksamt skick mot en ny i superbt skick. Hur gick det?

Men men, sanningen lär visa sig med all önskvärd tydlighet i år ;) Men vi har fortfarande inte fått en enda tippning i tråden. Hur går det? Går det lägga till en poll i efterhand?

Knegar lite nu på morgonen btw - ringer dig sen Humlan!

Det där är en manlig mustach. Otroligt stort. O tack o bock för välkomnandet - blir fint detta :)

Last edited:
Jag har inte en aning om vem av er som kommer att vinna, det kommer nog vara en jämn och spännande fajt. Men jag får väl lägga pengarna på DQ-teamet bara för att stödja vår lokala rr-hjälte.

Jag har bara en sak att säga, håll er borta från pokalerna i REC ;)

En av anledningarna till att köra NEC var just att det bara går en dag. Vi får nog se över kontraktet och kanske tom sänka min lön...

Har aldrig påstått att NEC går på 2 dagar. Läs det finstilta så ser du att du lovat att tanka till REC-teamet:fakta

Har aldrig påstått att NEC går på 2 dagar. Läs det finstilta så ser du att du lovat att tanka till REC-teamet:fakta

Det lilla fina var det du sniffade i dig precis innan du läste denna tråden.

Mudder i teamet INNAN säsongen ens är igång... :gnissla

Jaha, då var första rejset avklarat och dags att väcka den här tråden igen.

1-0 :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck