Här är adressen!

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
www.blocket.se

Sådär!!

Nu är adressen tillgänglig för alla.
Nu kan ALLA gå in på blocket.
Nu behöver ingen länka in fler skojjiga annonser.
Nu kan alla som är intresserade, SJÄLVA gå in där och söka efter det dom tycker är intressant.

Är det inte fantastiskt så säg!!

www.haftet.se

Last edited:
Jag tycker att vi borde klistra en blocket-tråd! Så slipper man starta 100 nya!

Det konstiga är att vissa aldrig lär sig att en rubrik med "blocket" i förmodligen innehåller en kass annons.
Varför skulle dom annars klicka på den för....

juha01 skrev:
Det konstiga är att vissa aldrig lär sig att en rubrik med "blocket" i förmodligen innehåller en kass annons.
Varför skulle dom annars klicka på den för....

Jo, jag har lärt mig nu. Jag trodde länge att det dolde sig en "Hoj bortskänkes-annons" bakom varje blocketlänk. Tyvärr var det alltid en annons där nån bara hade råkat stava fel. Nu har jag lärt mig en läxa och kommer aldrig läsa en blockettråd igen. Lovar :tummenupp

Banna alla snorungar under 29, alla gubbar över 30, alla brudar och alla som kör "fel" märke, för att inte ta alla som skriver ordet skenförsäkring....
Gillar ni inte en tråd så skit i att läsa den. hur faan orkar ni bry er??? :kocko

foppa skrev:
Gillar ni inte en tråd så skit i att läsa den. hur faan orkar ni bry er??? :kocko
Right back at you, hur orkar du bry dig om folk som orkar bry sig och varför läser du den här tråden? :va

Snart kommer det drälla med trådar i stil med "Dagens häftet" eller veckans häftet!". Kanske ska starta en tråd så att folk hittar till den också, i rent priemptiskt syfte. :gnissla

Back