Hänger ni på andra hojforum?

Hänger du på andra hojforum?

• Antal röstningar
    0
Oftast inte men SOE är ju rätt bra också. SH är ju klart bäst trots allt!

Förresten, vad är skillnaden på "Nej" och "Nej"?

Sporthoj.com är ju det stora alltiallo för hoj, men sen finns det ju alltid märkesforum om man bara vill prata sitt märke men då är det ju självklart inte lika aktivt där, tittar man på hur folk är online så just nu på SH 428st samtidigt som det andra forumet jag är på som då är apriliaklubben's så är det just nu bara 14st

Är det bara 100 inlägg om dagen numera här.... :skrämd

Räknar man dessutom bort alla trådar om hojpriser på Blocket och trådar om huruvida man ska serva hojen innan eller efter vinterdvala så blir det inte många kvar.

Själv har jag försökt regga mig på ett utländskt forum för Kawasakis twinnar, men efter tre försök och drygt 9 månader av väntan på att någon admin ska aktivera mig så har jag mer eller mindre gett upp.

Så du vet så är det jag som skapade www.r1-forum.com ;) Kolla på användaren nummer 1 där :)
www.r1-forum.com/forums/member.php?u=1

coolt!

Du lyckas med forum! det vill jag säga!
Ditt fel att man träffa gubben som stått ut med mig i 10 år, var ju via sporthoj! He he och plus två buspojkar i tillökning har det blivit
Tack Swedie för jobbet du gör och allt du har gjort. Jag förstår det inte alltid varit lätt att ha varit huvudansvarig för den här sidan. Men jag hoppas allt de bra överväger det tråkiga.

önskar allt gott åt er!
Med vänlig hälsning kneedrag
.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...