Häng med ut på söndag!

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Storvreta/Uppsala
Hoj
spätta på en blackbird
Nu på söndag den 27 maj anordnar NTF och SMC Uppsala län med flera ett rally på ca 9 mil efter vägbeskrivning och skyltar på fina mc-vägar omkring Uppsala.
Turen kantas av kontroller med förfriskningar i form av fika, samt information från klubbar och organisationer. Det anordnas även en tipskontroll med fina priser.
Start kl: 9.00-10.00 vid Svensk Bilprovning i Librobäck samt målgång senast 15.00 vid NTF's lokaler vid Dag Hammasskjölds väg. Ingen startavgift.

Kravet på föranmälan som står i det gula aktivitetsbladet för 2007 är borttaget.

Det var bara cirka 10 hojar med förra året. Det måste vi väl kunna slå i år?
Visa att vi motorcyklister finns på vägarna.
 
Nu på söndag den 27 maj anordnar NTF och SMC Uppsala län med flera ett rally på ca 9 mil efter vägbeskrivning och skyltar på fina mc-vägar omkring Uppsala.
Turen kantas av kontroller med förfriskningar i form av fika, samt information från klubbar och organisationer. Det anordnas även en tipskontroll med fina priser.
Start kl: 9.00-10.00 vid Svensk Bilprovning i Librobäck samt målgång senast 15.00 vid NTF's lokaler vid Dag Hammasskjölds väg. Ingen startavgift.

Kravet på föranmälan som står i det gula aktivitetsbladet för 2007 är borttaget.

Det var bara cirka 10 hojar med förra året. Det måste vi väl kunna slå i år?
Visa att vi motorcyklister finns på vägarna.

Jag var en av dom som åkte förra året, i och med att jag inte är från U-sala å hittar lite halvtaskigt i trakterna runt så fick jag se flera nya roliga vägar.

MEN, tjejer tänk på att det är tjejdag på Rörken på söndag.
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=1722 finns det mer info. (förlåt Ina för att jag är inne i din tråd och "raggar" tjejer till Rörken)
 
Last edited:
Jag var en av dom som åkte förra året, i och med att jag inte är från U-sala å hittar lite halvtaskigt i trakterna runt så fick jag se flera nya roliga vägar.

MEN, tjejer tänk på att det är tjejdag på Rörken på söndag.
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=1722 finns det mer info. (förlåt Ina för att jag är inne i din tråd och "raggar" tjejer till Rörken)

Ragga på du!!!
Jag tar hand om killarna så tar du hand om :tuttar rätt ska vara rätt....:D
Skämt å sido, du får mycket väl sno utrymme du vet att jag är rätt snäll när jag vill, iaf offentligt ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top