Häng med ut på söndag!

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Nu på söndag den 27 maj anordnar NTF och SMC Uppsala län med flera ett rally på ca 9 mil efter vägbeskrivning och skyltar på fina mc-vägar omkring Uppsala.
Turen kantas av kontroller med förfriskningar i form av fika, samt information från klubbar och organisationer. Det anordnas även en tipskontroll med fina priser.
Start kl: 9.00-10.00 vid Svensk Bilprovning i Librobäck samt målgång senast 15.00 vid NTF's lokaler vid Dag Hammasskjölds väg. Ingen startavgift.

Kravet på föranmälan som står i det gula aktivitetsbladet för 2007 är borttaget.

Det var bara cirka 10 hojar med förra året. Det måste vi väl kunna slå i år?
Visa att vi motorcyklister finns på vägarna.

Nu på söndag den 27 maj anordnar NTF och SMC Uppsala län med flera ett rally på ca 9 mil efter vägbeskrivning och skyltar på fina mc-vägar omkring Uppsala.
Turen kantas av kontroller med förfriskningar i form av fika, samt information från klubbar och organisationer. Det anordnas även en tipskontroll med fina priser.
Start kl: 9.00-10.00 vid Svensk Bilprovning i Librobäck samt målgång senast 15.00 vid NTF's lokaler vid Dag Hammasskjölds väg. Ingen startavgift.

Kravet på föranmälan som står i det gula aktivitetsbladet för 2007 är borttaget.

Det var bara cirka 10 hojar med förra året. Det måste vi väl kunna slå i år?
Visa att vi motorcyklister finns på vägarna.

Jag var en av dom som åkte förra året, i och med att jag inte är från U-sala å hittar lite halvtaskigt i trakterna runt så fick jag se flera nya roliga vägar.

MEN, tjejer tänk på att det är tjejdag på Rörken på söndag.
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=1722 finns det mer info. (förlåt Ina för att jag är inne i din tråd och "raggar" tjejer till Rörken)

Last edited:
Jag var en av dom som åkte förra året, i och med att jag inte är från U-sala å hittar lite halvtaskigt i trakterna runt så fick jag se flera nya roliga vägar.

MEN, tjejer tänk på att det är tjejdag på Rörken på söndag.
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=1722 finns det mer info. (förlåt Ina för att jag är inne i din tråd och "raggar" tjejer till Rörken)

Ragga på du!!!
Jag tar hand om killarna så tar du hand om :tuttar rätt ska vara rätt....:D
Skämt å sido, du får mycket väl sno utrymme du vet att jag är rätt snäll när jag vill, iaf offentligt ;)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8