Hej. Kom ut i garaget idag och skulle prova hojen. Märker innan jag slår på hojen att handtaget inte alls känns som det gjort tidigare. Det känns knackigt, inte alls lent när man vrider på rullen och den dras inte tillbaka i startläge automatiskt. Sist jag var ute och körde för cirka 1 vecka sen fungerade det klockrent, hur mjuk gas som helst. Vad kan jag behöva göra ? När jag startade hojen blev det som jag trott att den varvade så in åt *** och blev tvungen att slå av direkt. har öppnat handtaget och kollat på vajer ändarna men kan inte göra nån bedömning därifrån. Vad ska jag göra ?
borde vara något därinne under"plastkåpan" men ... ja, ett jävla mek att ens få loss tanken med alla kablage och dylikt. Rullen ser grön ut iaf