Händigt folk, en liten fråga???

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
Gott folk, jag skulle ner och byta slutburken på min hoj för en halvtimme sen (hur svårt kan det vara) men inte fan var det som jag hade tänkt mig i alla fall.

Nu frågan: Passar samma burk till cbr 954 -02 som till -03??? Jag äger en -03 och när jag skruvade bort original burken så var det en svart (konformad o ihålig grej) som stack ut.
När jag senare försökte sätta dit en Youshi trioval kolfiberburk så gick det inte. Den här (konformade grejen) är för bred i diameter. Vad göra?
Eller svaret e kanske helt enkelt, dom passar inte olika års modeller.

kolla om youshimura har samma art nummer på båda årsmodellerna ?

youshiburken kanske är tänkt at ha ihop med youshi mellanrör ?

kolla om youshimura har samma art nummer på båda årsmodellerna ?

youshiburken kanske är tänkt at ha ihop med youshi mellanrör ?

Förstår inte detta med artikelnr. Men vad gäller mellanrör så finns det nåt på yoshiburken nån sorts mellanrör fast det inte ens e i närheten av ett rör till utseende. men det e för smalt även där.

Hur gör man för att bifoga bilder? Jag tog lite kort oxo för att det känns som att mina beskrivningar inte e i världsklass:va

Förstår inte detta med artikelnr. Men vad gäller mellanrör så finns det nåt på yoshiburken nån sorts mellanrör fast det inte ens e i närheten av ett rör till utseende. men det e för smalt även där.

Hur gör man för att bifoga bilder? Jag tog lite kort oxo för att det känns som att mina beskrivningar inte e i världsklass:va

Du tittar på yoshumurares hemsida vad det är för artikelnr på ljuddämparen för -02 års modell, sedan tittar du om artikelnr är likandat på ljuddämparen för -03 års modell.

OM artikelnummer stämmer är det likadan ljuddämpare för dessa årgångar, är det olika årgångar har de gjort någon förändring.

Ett sätt för dig att veta om det kan tänkas passa enkelt på din hoj. :krama

Du tittar på yoshumurares hemsida vad det är för artikelnr på ljuddämparen för -02 års modell, sedan tittar du om artikelnr är likandat på ljuddämparen för -03 års modell.

OM artikelnummer stämmer är det likadan ljuddämpare för dessa årgångar, är det olika årgångar har de gjort någon förändring.

Ett sätt för dig att veta om det kan tänkas passa enkelt på din hoj. :krama

Detta tackar jag för, bra förklarat:tummenupp

Ehh, klarar du inte av att följa den här enkla instruktionen?

Sitter nåt jäkla stryprör i vägen kapa bort/huggmejsla bort skiten!

Bifogat

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back