Händer mycke skit i Norrköping nu.

Alicia skrev:
Kanske inte en bok men däremot många hemsidor.
Och att dra alla över en kam och säga att folk skär sig för att få uppmärksamhet är trångsynt. Uppmärksamhet är nog den mest ovanligaste orsaken varför folk skär sig.

Fast när jag skär grönsaker och brister i uppmärksamhet så skär jag mig ibland.

lorkan skrev:
jag tänkte mest på tycksyndommig-människor som håller på och skär sig lite i armen för att få uppmärksamhet.

Här i särskrivningens mecka (SH) har jag bara två ord :rolleyes: att säga dig: TRÅNG SYNT :fatta!
Det handlar om människor som mår ytterst dåligt. Hoppas du aldrig behöver må så.

Nursey skrev:
Här i särskrivningens mecka (SH) har jag bara två ord :rolleyes: att säga dig: TRÅNG SYNT :fatta!
Det handlar om människor som mår ytterst dåligt. Hoppas du aldrig behöver må så.

Må så vara men jag förstår inte meningen med att skära sig i armarna med ett rakblad?
Om min flickvän skulle göra slut så skulle jag blir lessen men jag skulle inte få tillbaka henne för att jag skar mig i armarna. Eller?

Paradoxy skrev:
Må så vara men jag förstår inte meningen med att skära sig i armarna med ett rakblad?
Om min flickvän skulle göra slut så skulle jag blir lessen men jag skulle inte få tillbaka henne för att jag skar mig i armarna. Eller?
Testa :tomten

Paradoxy skrev:
Jag menade inte det, om folk är så lättpåverkade att de gör sånt efter att ha sett en bild är det nog kört ändå :näsblod
Jag menade bara att hans uttalande om folk som skär sig själva lät drygt..men men..

Paradoxy skrev:

Visst det kanske finns dom som skär sig av den anledningen också, men är förmodligen väldigt få också. Det är fortfarande mer djupliggande saker som gör att dom skadar sig själv. Det kan vara svårt att tänka sig in i andra människors liv och förstå hur dåligt vissa mår.

Bucho skrev:
Och i Arboga låter man sååååå positiv, inte alls gnällig... :lol :arsele

Hmmm, det är iofs sant.... Men jag är inte arboga-bo från början så jag får uttala mig :hihi *vette fan om e-tuna är så mycket bättre, det ligger ju nära dårarnas paradis*

Alicia skrev:
Kanske inte en bok men däremot många hemsidor.
Och att dra alla över en kam och säga att folk skär sig för att få uppmärksamhet är trångsynt. Uppmärksamhet är nog den mest ovanligaste orsaken varför folk skär sig.
Nä, det är nog den vanligaste.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...