Händer idag? onsdag!

Nope. Har inte fått tummen ur. Jag är så ungdomlig att jag hänger på Facebook istället ;)

Dit ska jag också snart. Blir kanske en registrering i helgen. Har ju redan fjortisvarning på mig efter att ha börjat Twittra, så då kan jag lika gärna löpa hela linan ut. :hihi

Fast det där med LinkedIn var egentligen en fråga till Åsa. :)

Den gamle tvättar hon själv:D:D men den gamle spannen den tvättar jag..
Du kommer också att behöva hjälp när du blir gammal att hitta någon som vill tvätta din:tummenupp:tummenupp men det är lungt .. den siste idioten är inte född.:krama:krama

Som tur är :banana:banana:banana:banana:tummenupp:tummenupp

Nänänä det var ingen schack matt de! Jag är ju redan medveten om att den krävs någon vääldigt speciell för att reda mig ;)

Trodde jag hade en ledig eftermidag idag, men såg i min agenda att jag måste porrsurfa mellan 16-18 :( efter det går väl närmsta timmen till att tvätta tasken från fläns och div. åkommor. Detta kommer sen resultera i att jag är helt slut i högernäven och måste peta näsan med vänstern ist, då jag inte är van vid det kommer det alltså ta dubbelt så lång tid, och jag är inte färdig förrän kl 20. Vid den tiden är det försent att göra annat än att träna rodell i soffan.

Men imorgon är jag kanske inte så uppbokad :)

Trodde jag hade en ledig eftermidag idag, men såg i min agenda att jag måste porrsurfa mellan 16-18 :( efter det går väl närmsta timmen till att tvätta tasken från fläns och div. åkommor. Detta kommer sen resultera i att jag är helt slut i högernäven och måste peta näsan med vänstern ist, då jag inte är van vid det kommer det alltså ta dubbelt så lång tid, och jag är inte färdig förrän kl 20. Vid den tiden är det försent att göra annat än att träna rodell i soffan.

Men imorgon är jag kanske inte så uppbokad :)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Då kan du ju höra av dig när du har lite mera tid över =)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph