SUKI_RF900
Inte längre aktivt nick!(snail_shell)
Vilken känsla!
Hämtade ut en ny ST3 i dag.
Har inte hunnit ge mig ut och känna riktigt ännu..
Men vilken hoj!!
Känns lite annorlunda att köra 2 cylindrigt mot tidigare rad 4.
Vilken motor!!
Å så röd!!
Har väl en del synpunkter på Ducati representationen i Stockholm..
Men meckarna kompenserar..
Så återigen ett tack riktat till alla Ducce kunniga som hjälpte mig att fatta det avgörande beslutet..
Hämtade ut en ny ST3 i dag.
Har inte hunnit ge mig ut och känna riktigt ännu..
Men vilken hoj!!
Känns lite annorlunda att köra 2 cylindrigt mot tidigare rad 4.
Vilken motor!!
Å så röd!!
Har väl en del synpunkter på Ducati representationen i Stockholm..
Men meckarna kompenserar..
Så återigen ett tack riktat till alla Ducce kunniga som hjälpte mig att fatta det avgörande beslutet..