VBK
Mas.
Om nån är ute och gasar runt 16:00 så får dom gärna skjutsa mig till YC

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jag såg dig allt när du körde på hälsovägen, hade precis hoppat av hojen. tänkte hoppa på igen och följa efter dig men jag palla inte
Även om vi inte har riktigt samma smak på hojar så hoppas jag det går bra med nya vrålåket![]()
Den passar dig perfekt Krille
Även om vi inte har riktigt samma smak på hojar så hoppas jag det går bra med nya vrålåket![]()

Hade inte tänkt berätta det hemliga jag och ingen annan vet.
Therese hette Bengt innan hon fick drulen och halva hjärnan bortoppererad och detta samtidigt som dom breddade käften![]()

Ska du jävlas med mig får du först lära dig stava mitt namn rätt så folk vet vem du syftar på![]()
Kan man stava Bengt på annat sätt![]()
Jag är ju Vilse...
jag vill se han köra den under kommande vinter.. varje dag på jobb, på den lär nog vara jobbigt när det ligger 1 dm snö ute.
fast... enligt "först fram till en guldvinge" tråden, så har den väl inbyggd snöplog![]()

Den har väl centralvärme också......tror nog inte den välter så lätt i snön heller![]()

De har automatiska stödhjul som går ner i låg fart. Så tror absolut inte han kommer trilla denna vinterntror nog inte den välter så lätt i snön heller![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!