Hämta hojen!!

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Då ska man då äntligen (förhoppningsvis) hämta sin nyinköpta motard (crf 450 hm -05) som stått på verkstaden nästan en månad! Var tydligen nåt drev som snurrade trögt i motorn så det gick inte att få i 4:an o 5:an. Fick ingen förklaring till varför detta hände men där var olja i såklart. Nu ska de dock ha öppnat luftburken, bestyckat om förgasaren osv så får vi se hur den går.. Har dock mardrömmar om att man fått ett måndagsex tyvärr.. men det ska inte hända igen.. Jaja, tur det inte varit så varmt så man inte missat för mycket körning under denna tiden..

kommer gå fint! :tummenupp

se bara upp för alla blinda älgar och deras hårda bilar och bilister som springer över vägen :rolleyes:

Vad för Firma har haft cykeln och mekkat med den?

Jag skulle vara intresserad av ett utlåtande om hur cykeln går i 90-100km/h konstantfart om den rycker eller nått sånt ? Samt vad du har för drevning på den?

MangeCRF450HM skrev:
2132106 Vad för Firma har haft cykeln och mekkat med den?

Jag skulle vara intresserad av ett utlåtande om hur cykeln går i 90-100km/h konstantfart om den rycker eller nått sånt ? Samt vad du har för drevning på den?

Den har stått på Claessons i Bromölla. Nu funkar den fint, uppför sig bra än så länge i alla fall om man håller ca 100. Däremot har motorn stannat helt en gång men då höll jag typ 160-170. Måste oxå skriva att den är piggare nu med ombestyckad förgasare, öppnad luftburk osv.. Känns rappare och starkare allmänt.

Back