Helldriver
Ny medlem
Har kört 15 mil idag med Biltemas allväderställ, biltema stövlar och biltema vinterhandskar idag med bara ett tunnt underställ under, Nolanhjälm med flipface, frös inte alls, kunde kört hela dagen lång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shit, det här låter ju inte bra.
Klädde på mig det jag hade tänkt ha på mig (ca +2 grader nu) och gick ut en sväng. Kände mig lite varm, men benen kändes lite kalla när jag kom in.
Får tyvärr inte plats med för mycket under skinnstället.
Ett par, typ långkalsingar, ett par tunnare chinos, och så skinnstället. Det satt väldigt tajt, så det kanske inte är så bra?
På kroppen kände jag mig bra iallafall.
Problemet med mycket kläder är ju att det är svårt att röra sig, men det blir det kanske när man blir kall också. :-/
Jaja, jag får bita i det sura äpplet.
Har lite bekanta längs med vägen, så skulle det bli alltför jävligt så får man väl kvarta där.
Klädde på mig det jag hade tänkt ha på mig (ca +2 grader nu) och gick ut en sväng. Kände mig lite varm, men benen kändes lite kalla när jag kom in.
Ett par, typ långkalsingar, ett par tunnare chinos, och så skinnstället. Det satt väldigt tajt, så det kanske inte är så bra?
Problemet med mycket kläder är ju att det är svårt att röra sig, men det blir det kanske när man blir kall också. :-/
Har lite bekanta längs med vägen, så skulle det bli alltför jävligt så får man väl kvarta där.
Ett gammalt beprövat knep är att ha en dagstidning innanför skinnstället.
Gärna Stockholmsdelen, då den är extra tjock eftersom allt händer här![]()
Tjockholmsbilagan är absolut att rekommendera. De snackar så jefla mycket skit där i Fjollträsk...
Hittade mina skidbyxor som jag kan dra ovanpå mitt skinnställ. Det måste väl funka? Funkar det i -20 i alperna i 8 timmar, borde det väl fungera i +10 grader och ett antal minus till för vinden?
Jag chansar på det.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten