Hämta hem hoj från HBG

man sätter seig trepolarte i en bil alla tar med sig mc prylar så turans man om att köra, så har vi gjor med våra hojjar som legat en bit upp i landet. Smidigt o kul

Hej alla,

Tack för alla tips.

Tror att jag har löst det, fick in ett jobb i Köpenhamn i nästa vecka så jag tar bilen ner (firman pröjsar soppan) sen hyr jag en thule vagn som man kan lämna i Stockholm.

Har jag riktigt tur så hinner jag en sväng till Tyskland och hämta lite öl, frågan är om det är värt resan över till Tyskland eller kan man handla nästan lika billigt i Danmark? Tänkte på båtavgifter till Tyskland!

Ni som bor i närheten borde väl ha koll på det?

Hej alla,

Tack för alla tips.

Tror att jag har löst det, fick in ett jobb i Köpenhamn i nästa vecka så jag tar bilen ner (firman pröjsar soppan) sen hyr jag en thule vagn som man kan lämna i Stockholm.

Har jag riktigt tur så hinner jag en sväng till Tyskland och hämta lite öl, frågan är om det är värt resan över till Tyskland eller kan man handla nästan lika billigt i Danmark? Tänkte på båtavgifter till Tyskland!

Ni som bor i närheten borde väl ha koll på det?

Jag hade kört ned till tyskland. Dvs om du ska handla mer än 3 flak öl.
Kostar 500 danska med färjan med du får tillbaka hälften om du kör tillbaka inom 3 timmar från då du lämnade Rödby. Om jag nu förstått det rätt. :)
http://www.border-shop.dk/BorderSho...ntPages/_style_ContentPage_1_col_w_teaser_122

Helt klart värt att sticka till Bordershop om man ska handla hyfsat ordentligt. Danmark är inte så billigt längre, det lönar sig altså att åka den extra biten

Va själv på pråmen i sommras. Belv lite stressigt med dom där 3 timmarna, men fan va pengar man sparade på det :D

Låter kanon, lär bli pråmen, för mer än 3 flak är givet! :yoparty

Synd bara att man inte hade en skåp bil så man kunde lasta lite mer.

Men en V70 kombi med fällda baksätten borde väl fungera! :D

Låter kanon, lär bli pråmen, för mer än 3 flak är givet! :yoparty

Synd bara att man inte hade en skåp bil så man kunde lasta lite mer.

Men en V70 kombi med fällda baksätten borde väl fungera! :D

tänk bara på vikten.

polisen står ofta & plockar bilar med övervikt = dyrt som fan & ev. indraget kort i värsta fall

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph