Hämnas på polare?

Hur står bilen? ser han sin r3egskyllt varje dag när han skall ta den - byt ut den under en kommadoräd.

Beställ en perfekt klon av en skyllt från en firma med texten "Gay queen" eller nått annat som får hans färd genom stan att bli minnevärd.

Finns vissa firmor som gör dessa skyltar - sätt den fram helst - tar nog längst tid innan han upptäker det själv.

2857053 Mjaauu?

liger4.jpg
Är det ett Tigon eller en Liger på bilden?

Öppna en väl-lagrad burk med surströmming och häll spadet på nått välgenomtänkt ställe. Typ luftintaget på bilen eller nått.

Inne på lite samma spår... En fisk i värmepaketet på bilen. Det kommer ta tid innan han kommer på vart lukten kommer ifrån :rofl

Hemma hos honom lånar du hans toa. Kör upp hans tandborste lite eller olla den, ta ett kort med mobilen eller kamera. MMS:a den till honom vid något bra tillfälle. Alternativt till hans tjej/dejt då hon sovit över där och hånglat lite med honom...:tummenupp

Andra alternativ:

* Laxermedel i hans mat innan biobesök eller dejt.
* Fakebrev från föreningen/hyresvärden med av avgiften med 30%
* Sätt ut en BMW M3 på blocket för för sjukt bra pris. Många roliga som ringer då:tummenupp
* Lägg ut köpenannons på katter + kattlåda:pannkyss

Är det ett Tigon eller en Liger på bilden?

Det är en Liger på bilden. Imponerande om din polare är en Liger som äger en bil.

Gör så här: Sup honom full. När han somnar in, Tejpa fasst två dildosar på händerna, på ett sånt sätt att han ej kan använda händerna. Ska gärna vara sladdriga dildosar. Tejpa sedan för munnen. Kör sedan och lämna av honom någonstans där det befinner sig mycket folk.

Inspiration av Dirty Sanchez

Jag fick ett sms för en stund sedan där han frågade om jag var sur för att han hällde vatten i min katts potta för att skämta med mig.... Jag skrev att en hämnd är att vänta och att vatten var nog det sista som var i den lådan...
Ska skriva upp "smörjfett" på inköpslistan....

Hallå igen! Nu är man lite piggare så att säga men jag har inte sovit till nu. Har väl ägnat ca 3 timmar åt min vanliga pedantiska städning, till och med städat köksskåpen invändigt :näsblod

En OT jag vet: Hur får du inspiration att städa 3h? Vad är det som driver dig (på bakfyllan dessutom)?

Är själv inte så bra på att städa men försöker lära mig den ädla konsten...

En OT jag vet: Hur får du inspiration att städa 3h? Vad är det som driver dig (på bakfyllan dessutom)?

Är själv inte så bra på att städa men försöker lära mig den ädla konsten...

Jag vet inte, det enda jag vet är att jag känner en läskig känsla komma krypandes om jag inte städar och vips så är man igång. Sen är jag nog lite av en pedant, jag ha allt i min egen ordning och då sköter jag hellre städningen själv så jag vet att det blir rätt.
Men det är inga tvångstankar tror jag :va

Nästa gång du tycker det är skitigt så gör du så här:
På med en grym hårdrocks-skiva du inte har hört på ett tag, blanda en stor grogg och öppna upp ett fönster för man blir grymt svettig av att städa om man gör det rätt. Lägg gärna in 2-3 snusar under läppen också eller något annat som får hjärtat att rusa ett par steg :D
Sen om du inte är så erfaren som mig själv så får du göra upp en strategi över hur städningen ska gå till. Tex så börjar man ALLTID med att damma med fuktig trasa överallt, sedan dammsuger du för att sedan skura. Givetvis har du tagit bort mattorna innan du skurar.
Efteråt sätter du dig ner i soffan och blandar en ny grogg och njuter av hur jävla duktig du har varit. Då kommer du på allt du har glömt men det lär du dig till nästa gång :tummenupp

Tex så börjar man ALLTID med att damma med fuktig trasa överallt, sedan dammsuger du för att sedan skura. Givetvis har du tagit bort mattorna innan du skurar.

:jisses
Dammsuga OCH skura!!

Ska ta till mig det där med att njuta(ehh)/känna sig duktig när man är klar! :tummenupp

Bara flytta hans bil måste väl funka rätt bra. Gärna en lång bit. Du känner säkert någon som kan få tag på en truck.

Lacka om bilen i någon nästan lättborttagbar färg.

En Van the man variant är ju annars ett rätt hett tips. Dvs gör nå jävligt, ta kort, och visa sedan.

Det enda rätta är att ge killen ifråga en riktigt fet bitchslap.. en sån som smäller så högt att det ekar.. på en offentlig plats.. gärna när han stöter på nån brud eller så... O sen ge honom en öronbedövande utskällning... Han kommer garanterat bryta ihop av förnedringen och aldrig mer pissa i nån låda...

Det enda rätta är att ge killen ifråga en riktigt fet bitchslap.. en sån som smäller så högt att det ekar.. på en offentlig plats.. gärna när han stöter på nån brud eller så... O sen ge honom en öronbedövande utskällning... Han kommer garanterat bryta ihop av förnedringen och aldrig mer pissa i nån låda...

Ehhh, inte ett alternativ. Jag får väl visa en bild på monstret, men hur som helst så är det ingen man ger en bitchslap :näsblod

Freddamört, vad menar du med VantheMan?

Freddamört, vad menar du med VantheMan?

Mört?! WTF??? Vill du ha nå tips eller?!

(kolla filmen Van the Man, de runkar av en hund och fyller baguetter med "såsen", skickar dem i en korg till offrena som hungrigt smaskar i sig dem. I botten av korgen ligger polaridkort på tillverkningsmetoden av "såsen".)

(kolla filmen Van the Man, de runkar av en hund och fyller baguetter med "såsen", skickar dem i en korg till offrena som hungrigt smaskar i sig dem. I botten av korgen ligger polaridkort på tillverkningsmetoden av "såsen".)

:zpy :zpy :zpy

Men fy helvete vad osmakligt. För övrigt är det bara Dee_Cati i tråden som har rätt inställning till städning!

Mört?! WTF??? Vill du ha nå tips eller?!

Ahhh, nu slog det mig! Jag kunde inte placera den filmen, därför jag inte visste vad det var för nåt. Det vore nåt, men tar du hand om stuteri-uppgifterna då? Jag skickar en burk till dig nästa vecka där portot redan är betalt, bara skicka tillbaka till mig när du är klar :D

I en annan tråd var det någon som tipsade om räk-rens i gardinstången (om han har en ihålig variant).

Förstör inte så mycket och det är jävligt svårt att komma på vad det är som luktar...

I en annan tråd var det någon som tipsade om räk-rens i gardinstången (om han har en ihålig variant).

Förstör inte så mycket och det är jävligt svårt att komma på vad det är som luktar...

Smörjfettet är bra men inte i samma liga som att pissa i din kattlåda. Tänk själv, DU HAR STÄDAT UPP HANS PISS!!!! :mad:

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...