Hämnas på polare?

Hallå igen! Nu är man lite piggare så att säga men jag har inte sovit till nu. Har väl ägnat ca 3 timmar åt min vanliga pedantiska städning, till och med städat köksskåpen invändigt :näsblod

Ni har alla kommit med riktigt bra ideér även om jag har lite svårt för det där med fekalie-hämnd :D Det vore det ultimata men då måste jag anlita nån som får göra det åt mig då jag är alldeles för pryd för det....

Just nu lutar det åt en kombination mellan invisible's förslag samt Mr_SoaP's förslag :D
Jag kan inte gå åt hans hem då han för tillfället flyttade in hos sina föräldrar (han är 30+.....) så det är hans bil som siktet är inställt på.
Han åker iväg och jobbar imorrn och är borta hela veckan och har bilen ståendes någonstans, vart vet jag ej än men det ska jag ta reda på.

Jag återkommer när hämndaktionen har tagit plats!

Kontakta nån typ som saknar dom flesta kamelerna i kanoten och be han bajsa på bilen.

Du inser väl oxå att bajs är det enda och mest rättvisa straffet?

Denna polare har säkert inget emot att lägga på det första lagret med folie heller :D

Hehe, näe förvisso.... saken är den att jag VET att han kommer slå ihjäl mig om han får reda på att det är jag. Fast det gör han säkert för lite räkor i ventilationen på bilen också iofs...
Det är ingen kille som man vill reta upp egentligen, 140kilo och ostabil är en dålig kombo, speciellt när undertecknad väger hälften så mycket och knappt når upp till knäna på honom :D

Höhö mycket roliga idéer. Men jag håller nog på den med att koppla bromsljuset till tutan. Vore ju hur roligt som helst :D
Tråkigt att han bor hos sina föräldrar. Annars hade du kunnat plocka bort proppen till hans hus i elskåpet, så blir han utan el. När han sedan ringer elbolaget har de ingen aning om vad som är fel :D

Är det verkligen en sån stor grej att han pissat i en kattlåda?

Man gör helt enkelt inte så hemma hos mig, då ska man straffas. Jag sa till honom att jag skulle droga ner honom och pissa på honom men det är nästan lite väl grovt så det får bli en hämndaktion på hans bil istället.

Tala om för honom att han är en djävla APA!

Eller så drogar du snubben skär av picken hans och kör upp den i hans stjärt.

Tala om för honom att han är en djävla APA!

Eller så drogar du snubben skär av picken hans och kör upp den i hans stjärt.

Är inte det lite vääääl grovt? Jag menar, det är nästan lite bögvarning, även om det är hans egen pick....
Jag kallar honom för "flääääääsk" varje gång jag pratar med honom, kanske därför han var elak mot mig :confused:

Smörjfett på insidan/under dörrhantaget till bilen.. Det går inte bort i tvätten och är helt sanslöst irriterande!

Det framgår inte om din polare är katt eller inte. Är han det ser jag inga problem, då är det du som borde ställt fram en gästlåda. Är han människa är det konstigt.

Oavsett arten på din kompis tycker jag att du ska ta med din katt hem till honom och låt katten pinka i hans toalett. Porslin eller sand.

Det framgår inte om din polare är katt eller inte. Är han det ser jag inga problem, då är det du som borde ställt fram en gästlåda. Är han människa är det konstigt.

Oavsett arten på din kompis tycker jag att du ska ta med din katt hem till honom och låt katten pinka i hans toalett. Porslin eller sand.

:rofl Du har så rätt :tummenupp

Klantbo, ditt förslag är numera nummer 1! Man förstör inte lika mycket som med ett kilo räkor där lukten sitter kvar i ett år eller så. Nåt speciellt märke man bör satsa på? Funkar Hiltis egna smörjfett?

Det framgår dock att kompisen väger 140 kilo och att Dee_cati knappt når upp till dennes knän, så om det är en katt så är det en stor jävla katt!

Så länge den är riktigt fet och helst luktar illa är det bra :)

Det framgår dock att kompisen väger 140 kilo och att Dee_cati knappt når upp till dennes knän, så om det är en katt så är det en stor jävla katt!

Mjaauu?

liger4.jpg

Det har hänt förr (tigrar).

Det där med knäna kan bero på flera saker, såsom odjurets och målsägandes kroppslägen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT