Hämnas på mina grannar.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Mina grannar som bor i lägenheten under mig brukar köra hip hop klubb med jämna mellanrum, på dagen, på morgonen, på kvällen, på natten. Och familjen som bor ovanför mig låter som om dom har jurassic park där uppe. Jag skall flytta så fort jag bara kan. Men innan jag flyttar ut så vill jag fan ha en sweet revenge på båda familjerna. Ge mig alla tips och ideer ni bara har.

Last edited:
Börja spela trummor, eller med strupsång eller något annat väldigt högljutt "musikaliskt" hittepå.
Eller hitta en riktig screamer att morgongymasticera med...
Annars kan du slå i små kilar runt hela deras dörr så att de blir instängda varje gång de håller på med att föra oväsen.

Mina grannar som bor i lägenheten under mig brukar köra hip hop klubb med jämna mellanrum, på dagen, på morgonen, på kvällen, på natten. Och familjen som bor ovanför mig låter som om dom har jurassic park där uppe. Jag skall flytta så fort jag bara kan. Men innan jag flyttar ut så vill jag fan ha en sweet revenge på båda familjerna. Ge mig alla tips och ideer ni bara har.

Surströmmingsspad i brevlådan.

Har ni källarförråd med insyn eller den minsta lilla öppning i så finns det ingen gräns för ondskefulla idéer, jag har lång erfarenhet av alkis-,pundar- och idiotgrannar vars garderober och bilar aldrig hämtat sig. Tre ord, bil, friskluftsintag, urin.

Smörjfett på insidan av handtagen till bilen är fint.

Surströmingen luktar ju fan som sagt.

Beror ju lite på hur pass elak och kreativ du vill va.
Hylla ovanför dörren med en hink med vatten, kopplat till ett snöre när dom öppnar dörren typ?
Gör allt om du ska göra fler saker samma dag med :)

Du kan komma hem till mig och hämta tio miljarder bananflugor och trycka in genom brevinkastet.
Eller så ställer du bara en back med övermogna äpplen i köket över natten så har du helt plötsligt 10 miljarder bananflugor (äppleflugor :va)

Så uppenbart fejk, alla som har hört den låten vet ju att det blir "boom boom paow" och inte "böööööööööööööööö" där...

Du kan komma hem till mig och hämta tio miljarder bananflugor och trycka in genom brevinkastet.
Eller så ställer du bara en back med övermogna äpplen i köket över natten så har du helt plötsligt 10 miljarder bananflugor (äppleflugor :va)

Eller så går man på akvarieaffären och köper frysta mygglarver!

Det funkar att gå på en fiskeaffär och köpa maggot också...

Last edited:
Är inte det att överreagera en smula?
Det blir lugnt för nästa som flyttar in i Drysens lägenhet, sen kan den som flyttade in skryta om att grannarna som bodde där innan blev mördade.

Alla ungdomar kommer tycka att det är skithäftigt.

Edit: nej det är inte att överreagera, det spelas ju hippetihopp för i helvet! :mad:

Det blir lugnt för nästa som flyttar in i Drysens lägenhet, sen kan den som flyttade in skryta om att grannarna som bodde där innan blev mördade.

Alla ungdomar kommer tycka att det är skithäftigt.

Edit: nej det är inte att överreagera, det spelas ju hippetihopp för i helvet! :mad:

Det bästa sättet att höja värdet på lägenheter i kristider?

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande