Hämden e ljuv...

:rofl klockren...säger som vissa andra skulle killen (om man hade en *asg*) vara otrogen så skulle jag ta hans hmmm tja pappa då hihi

Kakan skrev:
:rofl klockren...säger som vissa andra skulle killen (om man hade en *asg*) vara otrogen så skulle jag ta hans hmmm tja pappa då hihi

Borde ju inte vara ngr problem... "pappor" gillar ju lammkött :rolleyes: :tummenupp :hihi

.../Yoshi

:tungan :tungan :fatta!
haha tänkte inte på det....har lite svårt att tänka mej förföra hans mamma dock kanske en bror eller nå sånt :lol

Yoshi_gixxeRR skrev:
Borde ju inte vara ngr problem... "pappor" gillar ju lammkött :rolleyes: :tummenupp :hihi

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Om din flickvän e otrogen mot dig VAD GÖR DU DÅ???
Ligger hemma o gråter...
Går ut med polarna o super...

Nej, fel fel du hämnas såklart :tummenupp

Detta e den sanna glädjen i hämden ljuva spår :D

http://media.ebaumsworld.com/homebase.asf

Helt sjukt sätt o hämnas på... Men det funkar :tummenupp

(med resarvation mot tidigare postning av detta filmklipp)

.../Yoshi

Hahaha!! så jävla bra!!! hahahaha!!! :hihi :rofl

hahahahhahahaha :klappar fyfan vad klockrent! fast tror dock inte jag skulle följa hans exempel!! (om inte tjejens morsa var jäkligt fräsh då!) :tungan

acura skrev:
Det som vore mest knäckande måste ju vara om man som kille drar över hennes farsa. :banana

de ska nog till många små rackare i sig innan man kommer på en sådan tanke! :fyllisar men visst, nog fan vore det lätt de mest knäckande sättet! :tungan

Yoshi_gixxeRR skrev:
2136536 Lyfter en gammal men underbar tråd!!!

Den ultimata hämnden :D :D :D

.../Yoshi

Satt och läste hela tråden tills jag såg ditt inlägg!
:mad: :huvet

Men filmen var rolig iallfall. :tummenupp

Hämnas??
Nä, det skulle säkert komma upp som tanke, men personligen skulle jag bara säga: Jaha, hoppas det var najs.
Sen skulle jag ALDRIG mer prata med honom. :cdevil

*/ ?>
Back