Hälsning!

Toyman pensionären

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Önskar er alla :krama En God Jul och Gott Nytt år. :tummenupp

Mvh Tony

Min större önskan, till oss alla! Riktigt väder åter, Vinter = Vila, planera och mc-mässa/or. Vår = Hojåka, Sommar = Hojåka, Höst = Hojåka. :hojsmilie

Merry Christmas Happy New  Year CB1100R friends.jpg

God Jul Toyman, ses på mässan :)

Tack detsamma, sent svar.... inge bra gjort utav mig. Men ibland så blir det ju så. Just då vart det inget deltagande på MC-mässan....... alla ytor var uthyrda i stort sett. Så jag var inställd på att köpa entrebiljett själv med min kvinna och ta ett par varv på mc-mässan... lugnt å fint. Men jag fick ett mail igår att en yta var ledig som jag får tillgång till, så en fin nyårskaramell vart det. Så nu blir det till att focusera på detta, snacka med mina pensionärskompisar, hojåkare och ex-dragracers och be om deras suport och hjälp. Så ett gott slut och ett Gott Nytt År önskas. Vi synes Med vänlig hälsning Tony

Gott nytt Tony o alla andra, hoppas få se några av dina läckra cyklar på mässa :tummenupp

2015. Lätt nedslående, här skriver man en liten Julhälsning i mitten på december. Ser resultatet 1092 visningar och 9 som hälsade tillbaka, under 1%. Dags att bli nedlagd här.... minst 4% för att vara kvar:smasha

På hoj så hälsar idel främlingar säkert till 70%.

2014-.... samma, fast lite sämre om det kan bli så! :död

Får ta mig en funderare, vad gör jag här? IRL: Gå ner i garaget istället? Hem till kompis? Träffa mina barn? Krama min fru? Läsa en utav mina mc-böcker... förkovra mig lite:krama

Adjö

Du får välja att tro att 9 dementa sporthojsbesökare har stått för 1000 av visningarna ;) I alla fall inte ge upp helt tycker jag.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman