Bikerbitch
Stolt mamma
Jag tänkte bara höra ifall någon på forumet har haft det någongång och vet hur man på bästa sätt kan bota det.
Har dragits med detta nu ett tag och var iväg till läkare som gav mig starka tabletter [Voltaren] och sa att en inflammation kan vara ganska seg att bli av med. Tabletterna hjälpte inte nämnvärt och det gör sjukt ont att gå.
Fick tipset om att köpa såna där läskiga hälinlägg att ha vilket jag också gjorde, känns ju iofs bättre med dom. Men tänkte ändå om det finns några schysta tips eller är jag dömd till ett liv med läskiga inlägg?

Har dragits med detta nu ett tag och var iväg till läkare som gav mig starka tabletter [Voltaren] och sa att en inflammation kan vara ganska seg att bli av med. Tabletterna hjälpte inte nämnvärt och det gör sjukt ont att gå.
Fick tipset om att köpa såna där läskiga hälinlägg att ha vilket jag också gjorde, känns ju iofs bättre med dom. Men tänkte ändå om det finns några schysta tips eller är jag dömd till ett liv med läskiga inlägg?

Hälinlägg, vila, mjuka skor (det vill säga att hälen på sulan ska vara mjuk inte hård). Jag kan tro att du fått detta eftersom du har hårda skor på jobbet och hårt underlag som du går och står på mycke...så kolla upp detta en gång till så du får rätt diagnost, för jag fick höra att jag hade hälseneinflamation men hade hälsporre.