Hälsar du?

Hälsar man bara på mötande hojar? Vid rödljus tittar ju alla bara stumt framåt.. Eller är det nån rejs-invit
om man hälsar stående bredvid varandra?:confused:

Man vill ju inte avge homofilvibbar :)
Nä men jag har nog aldrig vart med om att man inte kollat in varandras bågar o nickat förstrött iaf..
 
Hälsar ALLTID.... å ja skiter i om de hälsas tebax :)

Men glidare hälsar tebax minst......

Fär nån månad sen när ja va ute på husan mötte ja en kille på nån såndär cromsläde, ja hälsade.. han skakade på huvet :D

Också min erfarenhet. Själv hälsar jag alltid!
Varför? För att jag känner för det och det är en kär gamal tradition jag tycker vi skall upprätthålla!
 
Hälsar om omständigheterna medger det, brukar nicka som hälsning i stan eller om händerna är upptagna.
Vinkar även glatt till kromslädar och andra hojar och tycker nog att övervägande del hälsar. Dom riktigt riktigt hårda grabbarna med chopperstyre, västar och andra statushöjande atiraljer, hälsar dock inte tillbaks :tungan
 
Kör en Africa twin, självklart hälsar jag på samtliga.
Som folk tidigare har sagt så är det dom coola grabbarna som kör hd och liknande cyklar som hälsar minst.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top