Jag kör samma stil. Hälsar aldrig.Hälsar inte på nån, den som hälsar på mig kör jag efter och dödar, faktiskt.
Jag tycker det är jobbigt med alla som hälsar hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör samma stil. Hälsar aldrig.Hälsar inte på nån, den som hälsar på mig kör jag efter och dödar, faktiskt.
Speciellt de som varnar för polisen, liksom precis som att jag bryr mig eller? Vafan ska snuten göra hade de tänkt? Ta fast mig? Jodå, det låter väldigt troligt att de tar mig.Jag kör samma stil. Hälsar aldrig.
Jag tycker det är jobbigt med alla som hälsar hela tiden.
Speciellt de som varnar för polisen, liksom precis som att jag bryr mig eller? Vafan ska snuten göra hade de tänkt? Ta fast mig? Jodå, det låter väldigt troligt att de tar mig.
Kör ifrån dem hur lätt som helst, på bakhjulet, fo' real.
Den varianten har jag sett, själv kör jag en egen variant.Någon mer än jag som har sett att de sportåkare som har "talang nog" stegrings-hälsar?... Är jäkligt trevlig, men det är inget jag uppmuntrar till på allmäna vägar. :O Men visst hälsar man! Om man kan!
Den varianten har jag sett, själv kör jag en egen variant.
Upp på bakan och hala fram långfingret, så gör tuffingarna.

Det kostar så lite att sprida lite glädje.

Den varianten har jag sett, själv kör jag en egen variant.
Upp på bakan och hala fram långfingret, så gör tuffingarna.
Hmm, jag tycker att det är sporthojförare som är dem som hälsar mestCustom-piloter är det väl varannan i snitt som hälsar och motarder/grusbusare möter man sällan då man är ute och kör
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |