Hälsa på motorväg, WTF

Är du en sådan som inte säger något om du stöter in i någon av misstag på stan? Det är ju så jobbigt att öppna munnen menar jag :7peta

Var det den bästa liknelse du kunde komma på? :va

Oftast stöter jag inte in i lika många människor när jag är inne i stan som jag möter hojar när jag är ute och kör.

Som lösning på detta dilemma förespråkar jag att vi från och med nu bojkottar alla former av vinkande som straff för dessa vinkhuliganer! :mad: :mad: :mad:
Stoppa vinkhuliganismen nu!!!!

Kul att tråden inte självdog första timman. :tummenupp
Känner mig även ärad över att jag hamnade i "tidningen".

Problemet är inte att jag inte kan vinka, utan att jag inte pallar ha koll på mötande trafik. Dagdrömma ska man göra i sin egen fil, inte på motsatt vägbana.

Hoppas ni ger fan i att vinka på mig när ni möter mig på E45 i fortsättningen. Om ni fortsätter vinka, så kommer jag att börja tuta, så tänk er för innan ni vinkar. :)

Övriga vägar: hälsa gärna!

Varför hälsa custom pöbeln aldrig ? Är de för feta för att lyfta upp sina feta armar eller vad ? Den där "fan jag sket på mig" minen sitter alltid påklistrat känns det som, men det är ju bara så de ser ut inte så att de verkligen sket på sig...så de kan väl lyfta upp armen ju ? Det tycker jag är ett MYCKET större problem än hälsningslösa motorvägar. Vi måste skriva insändare och gå man ur hus för att får ordning på det där jävla ofoget.

Varför hälsa custom pöbeln aldrig ? Är de för feta för att lyfta upp sina feta armar eller vad ? Den där "fan jag sket på mig" minen sitter alltid påklistrat känns det som, men det är ju bara så de ser ut inte så att de verkligen sket på sig...så de kan väl lyfta upp armen ju ? Det tycker jag är ett MYCKET större problem än hälsningslösa motorvägar. Vi måste skriva insändare och gå man ur hus för att får ordning på det där jävla ofoget.

Prova att köra skottkärra men en hand så förstår du...

När man åkte retta så hälsade alla, men nu när man åker motard hälsar aldrig någon. Förutom några mopeder...
Bara jag som har det problemet? :va

Att vinka eller resa framhjulet för mötande mc förare tillhör mc kulturen Thats it! :fakta
Så har det varit sen decennier tillbaka!

Jag brukar skämmas och garva lite när jag kommer på mig själv vifta med vänsterhanden till hojar när jag är ute och kör - i bilen! :dummer:rodnar:D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla