BeBe
Full fart spar tid...
Hör av dig när du tänkt åka ner så får du lite sällskap, kan i vilket fall som helst behövas.
Ska vi ta o boka in nån da innan jul?
Jag blev ju inte färdig o komma iväg innan.
Nån mer som vill haka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hör av dig när du tänkt åka ner så får du lite sällskap, kan i vilket fall som helst behövas.
Ska vi ta o boka in nån da innan jul?
Jag blev ju inte färdig o komma iväg innan.
Nån mer som vill haka på?
Kristian (Mattes polare, ej motorburen ungdom) var där tidigare i veckan och då tog vi med honom ut. Det visade sig att han hade inte varit utomhus sedan i somras... Så rulla gärna ut honom, efter samförstånd med sköterskan förståssVi frågade om han tyckte det va okej om vi släppte honom nedför Orupsbacken och då bara asgarvade han.
Han trodde nog att vi skojade![]()
![]()
Jag åker dit lite då och då, så om någon vill hänga på så är det bara att hojta till här i tråden, via PM lr SMS. Nästa vecka ska VBK och jag dit, dock har vi inte bestämt dag ännu.
Jag hör av mig när jag fått kontakt med han den där Världens Bästa....Jag är sjukskriven för ett illa inflamerat knä, så får jag framsätet så kan jag nog klara det. Annars jobbar jag fram till 14.15 tis-tors och ledig resten. Är det här någon som passar in för dig och VBK så följer jag gärna med.
Jag hör av mig när jag fått kontakt med han den där Världens Bästa....![]()
...Jag åker dit lite då och då, så om någon vill hänga på så är det bara att hojta till här i tråden, via PM lr SMS. Nästa vecka ska VBK och jag dit, dock har vi inte bestämt dag ännu.
Tjena babe!
Jag är ledig dessa dagarna till fredag, skall till Malmö på torsdag m samboan, o om inte då, så tänkte jag hinna denna veckan.
Samåka? Wilkan, Sofiii, VBK o andra?
Den ligger precis söder om Höör så inte så långt bort.
Vet dock inte hur länge han skulle vara i Lund.

Iaf på nätet...
Adress? Kordinater?
igen.
Nu är det kanske så, men för mer än 300 år sedan
:Hemma igen efter ett besök med en hel del hojsnack och skratt.
Skall försöka åka ner i februari igen så bara hojta om nån vill med![]()
Sen att vi inte var framme i tid skyller jag på den vägvisande portugisen som tvärsomnade i baksätet under sitt uppdrag
Förra gången vi litade på deras navigationskunskaper bestämde dom sig för att Indier befolkade AmerikaNu är det kanske så, men för mer 300 år sedan
:

Sen att vi inte var framme i tid skyller jag på den vägvisande portugisen som tvärsomnade i baksätet under sitt uppdrag
Förra gången vi litade på deras navigationskunskaper bestämde dom sig för att Indier befolkade AmerikaNu är det kanske så, men för mer än 300 år sedan
:
Snälla, gör inte det, CC var från Genova, Ligurien- Italien...är det ok om jag citerar dig när jag har historielektioner ?![]()

Snälla, gör inte det, CC var från Genova, Ligurien- Italien...
VBK, sov du på historielektionen?
Vasco da Gama var portugis och upptäckte den riktiga sjövägen till Indien. Magellan var också portugis och hittade runt jorden.
Vilken jäkla fighter han ärUnderbart att se.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem