Hälsa på Matte.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
alla har mycket nu vid jul det vet Matte men han hoppas på besök snart..

han fick ingen hjälp vid jul och satt ensam hoppas nån vill hälsa på snart jag ska hälsa på han 1/1 hoppas nån mer kommer han uppskattar det verkligen han har sagt till mig att han har lång rehab men hojen väntar...

gasa men med eftertanke

oss i skogen:yopart:)

jag var o hälsa på han igår,tycker han har gjort stora framsteg.
det var väldigt lätt att prata med han nu när han skriver som satan:tummenupp

Kristian (Mattes polare, ej motorburen ungdom) var där tidigare i veckan och då tog vi med honom ut. Det visade sig att han hade inte varit utomhus sedan i somras... Så rulla gärna ut honom, efter samförstånd med sköterskan förståss :) Vi frågade om han tyckte det va okej om vi släppte honom nedför Orupsbacken och då bara asgarvade han.
Han trodde nog att vi skojade :D :D :D

Jag åker dit lite då och då, så om någon vill hänga på så är det bara att hojta till här i tråden, via PM lr SMS. Nästa vecka ska VBK och jag dit, dock har vi inte bestämt dag ännu.

Last edited:
Kristian (Mattes polare, ej motorburen ungdom) var där tidigare i veckan och då tog vi med honom ut. Det visade sig att han hade inte varit utomhus sedan i somras... Så rulla gärna ut honom, efter samförstånd med sköterskan förståss :) Vi frågade om han tyckte det va okej om vi släppte honom nedför Orupsbacken och då bara asgarvade han.
Han trodde nog att vi skojade :D :D :D

Jag åker dit lite då och då, så om någon vill hänga på så är det bara att hojta till här i tråden, via PM lr SMS. Nästa vecka ska VBK och jag dit, dock har vi inte bestämt dag ännu.

Jag är sjukskriven för ett illa inflamerat knä, så får jag framsätet så kan jag nog klara det. Annars jobbar jag fram till 14.15 tis-tors och ledig resten. Är det här någon som passar in för dig och VBK så följer jag gärna med.

Jag är sjukskriven för ett illa inflamerat knä, så får jag framsätet så kan jag nog klara det. Annars jobbar jag fram till 14.15 tis-tors och ledig resten. Är det här någon som passar in för dig och VBK så följer jag gärna med.
Jag hör av mig när jag fått kontakt med han den där Världens Bästa.... :)

...Jag åker dit lite då och då, så om någon vill hänga på så är det bara att hojta till här i tråden, via PM lr SMS. Nästa vecka ska VBK och jag dit, dock har vi inte bestämt dag ännu.

Tjena babe!
Jag är ledig dessa dagarna till fredag, skall till Malmö på torsdag m samboan, o om inte då, så tänkte jag hinna denna veckan.

Samåka? Wilkan, Sofiii, VBK o andra?

Last edited:
Tjena babe!
Jag är ledig dessa dagarna till fredag, skall till Malmö på torsdag m samboan, o om inte då, så tänkte jag hinna denna veckan.

Samåka? Wilkan, Sofiii, VBK o andra?

Jag jobbar som sagt fram till Torsdag till 14.15, så kan du få kolla om växelföraren passar din hoj med, snart slänger jag ut möget på blocket haha.

jaa jag vill jättegärna följa med också..men allt beror på vilken dag det blir eftersom jag jobbar mitt i veckan!!!

Så hojta gärna till direkt när ni bestämt så hoppas jag att jag kan då :)

Den folkskygge VBK har äntligen vågat ringa Åsa:tuttar igen.

Jag lämnar Hbg ca 15:00 på fredag för att ansluta med Åsa i Höör ca 16:00.

Om någon vill med så skicka ett mail till min jobbmail.

Hemma igen efter ett besök med en hel del hojsnack och skratt.

Tackar för sällskapet Pelle och och Portugisen... har glömt vad du hette:rolleyes:

Skall försöka åka ner i februari igen så bara hojta om nån vill med:tummenupp

Sen att vi inte var framme i tid skyller jag på den vägvisande portugisen som tvärsomnade i baksätet under sitt uppdrag:mad:

Förra gången vi litade på deras navigationskunskaper bestämde dom sig för att Indier befolkade Amerika:va Nu är det kanske så, men för mer än 300 år sedan:va:

Last edited:
Ja, det va kul att träffa er, även om det blev väldigt kort. Det får vi göra bättre nästa gång. Jag var bara 45 min försenad till middagen jag skulle på ;)

Jag blir lika förvånad varje gång jag träffar Matte, han gör verkligen framsteg varje gång. Nu var det bara en vecka sedan mitt förra besök, men på den tiden har han gått upp 1 kg (pga all träning han gör) och fått igång blodcirkulation rejält på vänster sida (sidan han skadade sig värst på).

Vilken jäkla fighter han är :tummenupp Underbart att se.
Hemma igen efter ett besök med en hel del hojsnack och skratt.

Skall försöka åka ner i februari igen så bara hojta om nån vill med:tummenupp

Sen att vi inte var framme i tid skyller jag på den vägvisande portugisen som tvärsomnade i baksätet under sitt uppdrag:mad:

Förra gången vi litade på deras navigationskunskaper bestämde dom sig för att Indier befolkade Amerika:va Nu är det kanske så, men för mer 300 år sedan:va:

är det ok om jag citerar dig när jag har historielektioner ? :banana

Förra gången vi litade på deras navigationskunskaper bestämde dom sig för att Indier befolkade Amerika:va Nu är det kanske så, men för mer än 300 år sedan:va:

är det ok om jag citerar dig när jag har historielektioner ? :banana
Snälla, gör inte det, CC var från Genova, Ligurien- Italien...
VBK, sov du på historielektionen?

Vasco da Gama var portugis och upptäckte den riktiga sjövägen till Indien. Magellan var också portugis och hittade runt jorden.

Nu känner jag inte Matte alls, eller faktiskt inte någon av er :)
Men jag är ändå inne och läser här lite då och då.

Ville bara hälsa att även jag håller tummarna för honom och blir glad varje gång man får läsa om en förbättring :) :hej

Snälla, gör inte det, CC var från Genova, Ligurien- Italien...
VBK, sov du på historielektionen?

Vasco da Gama var portugis och upptäckte den riktiga sjövägen till Indien. Magellan var också portugis och hittade runt jorden.

Bah.... tror du på det där själv!!!

Vilken jäkla fighter han är :tummenupp Underbart att se.

:) ja man blir glad när man ser hur det går frammåt.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back