Hälp! ny mobil...

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
har köpt mig en ny mobil idag bidde en nokia 5100 som man inte hajjar ett skit utav... hur gör man för att få in bilder från datorn till den??? har IR på bpde datorn och luren
sen dessa alla ringsingaler hur gör man för att få in nya sånna??

HILFE!!!!!

//Mcbudet som för övrigt är svårt less på telefoner!

Lägg luren mot datorns tangentbord och så bankar du till den med en hammare, så hoppar ettorna och nollorna in på rätt plats... :tummenupp

En sak har jag konstaterat iaf! man skall fan inte ha en finsk skit telefon :fakta

dom suger getpung!!!!!!!!!!!!!!

Mcbudet skrev:
har köpt mig en ny mobil idag bidde en nokia 5100 som man inte hajjar ett skit utav... hur gör man för att få in bilder från datorn till den??? har IR på bpde datorn och luren
sen dessa alla ringsingaler hur gör man för att få in nya sånna??

HILFE!!!!!

//Mcbudet som för övrigt är svårt less på telefoner!

Leta efter program på nokia.se så hittar du säkert nåt där. För man behöver ju synka mobben mot datorn.

har hittat ett prog som heter phone souite och det säger att det hittat luren men så fort man skall göra nått så får programmet spunk och klagar på att luren inte finns längre....

nu skall jag gå och riva en telefonbutik! :mad: :huvet

Therudeboy skrev:
Leta efter program på nokia.se så hittar du säkert nåt där. För man behöver ju synka mobben mot datorn.

Mcbudet skrev:
har hittat ett prog som heter phone souite och det säger att det hittat luren men så fort man skall göra nått så får programmet spunk och klagar på att luren inte finns längre....

nu skall jag gå och riva en telefonbutik! :mad: :huvet

Köp en kabel då, mycket smidigare in IR. Fast det är personligt tycke efter som dom flesta nokia lurar saknar blåtand.

Mcbudet skrev:
En sak har jag konstaterat iaf! man skall fan inte ha en finsk skit telefon :fakta

dom suger getpung!!!!!!!!!!!!!!
MEN REDAN!!!!
nokia suger mer an getpung.. fan. elefantballe eller nåt! stor balle i alla fall!

säger som nisse. Simens!
eller SonyEricsson T610!

Det finns inget bra med T610, allt som finns där finns på nokia lurar.

T610 är den sämsta mobilen jag haft.

Kan du inte mejla bilderna?
Det funkade med min kompis nokia (vad det var för modell vet jag inte... ny va den...)

Therudeboy skrev:
Det finns inget bra med T610, allt som finns där finns på nokia lurar.

T610 är den sämsta mobilen jag haft.
För sista gången: Nej nej och... nej :D

sammanträffande

kaZmur skrev:
För sista gången: Nej nej och... nej :D
det lätttaste är att wappa hem bilden till luren.öppna ett wapkonto,välj bild,skicka den med gprs,då får du ett "bokmärke" i luren med en adress som du bara klickar på så hämtas bilden.likadant med signaler.eller så gör du som jag o skaffar kabel till datorn.funkar galant,men man måste va noga med formatet på bilderna man lägger in. mvh//jacke

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...