Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gixxer Rolle skrev:I onsdags var jag ombord på detta fartyg i Salerno, hur coolt som helst.
Gixxer Rolle skrev:I onsdags var jag ombord på detta fartyg i Salerno, hur coolt som helst.
bagerah skrev:Det där planet ser ut som det kommer missa sin landning en aning....
Om det inte är en harrier.
Telefonräkning skrev:Hangarfartyg finns det ju även på Manhattan. USS Intrepid finns till och med utmärkt på stadskartorna, så det kommer nog att stå där ett tag (men det sa de väl å andra sidan om WTC också).
Läskigt stort är det iaf (i synnerhet på insidan), även om de hangarfartyg som är i bruk i dag sägs vara ungefär dubbelt så stora.
t-rex skrev:Ähhh, det där är ju bara flygplan. Ubåten bredvid är coolare. Världens första kärnvapenbestyckade ubåt (har jag för mig), med ingen som helst koll på kärnvapnen. En kapten och två atombombsskyttar, inga säkerhetssytem, kaptenen hade vapnen helt och hållet i sin hand. DET är ett skrämmande vapen.
Telefonräkning skrev:Hangarfartyg finns det ju även på Manhattan. USS Intrepid finns till och med utmärkt på stadskartorna, så det kommer nog att stå där ett tag (men det sa de väl å andra sidan om WTC också).
Läskigt stort är det iaf (i synnerhet på insidan), även om de hangarfartyg som är i bruk i dag sägs vara ungefär dubbelt så stora.
Chris Ash skrev:De gamla Polarisubåtarna är "pure evil", extremt coola flytetyg
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden