Häftigaste ljudet just nu

Ja, det är ju en niNNjA!11

Tråden ska ligga i bild/filmforumet. Ljudmässigt kommer en 1198 med termi helsystem enligt mig före alla dagar :)

Svårt att avgöra ljudet på filmer man kollar på ifånen, men jag letade upp ett par klipp på 1198 med termingoni och kawan låter 100ggr bättre, iaf på luren. Jag tycker däremot att ducati med termi system låter riktigt gott i verkligheten.

Två cylindrar låter dubbelt så bra som en.
Fyra låter dubbelt så bra som två.
Sen ökar det på eftersom.

Svårt att avgöra ljudet på filmer man kollar på ifånen, men jag letade upp ett par klipp på 1198 med termingoni och kawan låter 100ggr bättre, iaf på luren. Jag tycker däremot att ducati med termi system låter riktigt gott i verkligheten.

Precis, micken har svårare för att uppfatta dova ljud än ljusa ljud, därför låter twinnar som skit på youtube (jämfört med fyror). Annan grej i verkligheten :)

Låter helt klart nice men det bästa jag hört på länge var faktiskt R1 -09 med akra system...

Ljudet gör sig inte rättvist på film ;)

Notera bakblinkersen vid 1 minut :D

Jag vet, såg en tokig norrman förra året på Anderstorp som kuskade runt på en Desmo.........om jag blundade så kunde nästan se Stoner framför mig på warm-up lap.....

Stora skälvan........;)

/J

ljudupplevelse

Kan inte släppa detta ljudet.......shit va elak den låter..

[YOUTUBE-ID]-oQE16LfGLg[/YOUTUBE-ID]

/J

Vet inte det jag.Nu har jag lyssnat både i dom små oh stora högtalarna och tycker fortfarande att det låter trimmad HD.Men,det är klart att gillar man twinnar så.
Har stått i depå många gånger och lyssnat på Duccar och tycker bara det låter slött(även R1 med sk.Big bang låter trötta).
När jag hör twinnarna tänker jag bara:där kommer en person som är lite udda,men rätt orginell(ungefär som Ugly Betty)Rolig att se på men rätt tröttsam.

Jag skiter fullkomligt i ljudet. Eller oljudet rättare sagt... Ingen kan väl påstå att det är LJUVA toner som kommer från en motor? Jag föreställer mig däremot känslan av att köra hojen när jag hör dem. Därav får jag min "kick".

Jag skiter fullkomligt i ljudet. Eller oljudet rättare sagt... Ingen kan väl påstå att det är LJUVA toner som kommer från en motor?

Ehh.. Jo! :7peta

Edit: Menar du att du aldrig njutit så till fulla drag av att höra något underbart fantastiskt helt sjukt brutalt så att du fått ståpäls på armar och ben?

Jag kan lätt njuta till fullo av en CBX 1000 med 6-1 system på samma sätt som jag njuter av Bruce Dickinsons sista toner i Hallowed be thy name.

Ehh.. Jo! :7peta

Edit: Menar du att du aldrig njutit så till fulla drag av att höra något underbart fantastiskt helt sjukt brutalt så att du fått ståpäls på armar och ben?

Jo, men enbart för att jag föreställer hur jävla gött det skulle vara att sitta på hojen. Jag får ståpäls av allt som låter som att det går jävligt fort.

Går du igång på traktorpulling? Det gör inte jag, för det går jävlar inte fort alls... Däremot dragbikes. Fastän det låter likadant som traktorpulling.

...När jag hör twinnarna tänker jag bara:där kommer en person som är lite udda,men rätt orginell(ungefär som Ugly Betty)Rolig att se på men rätt tröttsam.

Du vart inte mindre tröttsam efter att du sålde HD:n och VTX 1800:an du åkte innan du skaffade kawan :D:tungan

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...